Companii responsabile față de mediu și oameni

Bridgestone EMEA a primit din nou calificarea Platinum în evaluarea de sustenabilitate EcoVadis

Bridgestone EMEA (Europe, Middle East, Africa) a primit pentru a 3-a oară consecutiv calificarea Platinum de către platforma de evaluare a sustenabilității, EcoVadis, plasând-o astfel în top 1% din cele 130.000 de companii evaluate de EcoVadis la nivel global, din 220 de sectoare industriale, în patru domenii principale: Mediu, Muncă și Drepturile Omului, Etică și Achiziții Durabile.

Bridgestone EMEA a primit inițial o calificare de Argint și a fost clasată în top 12% dintre afacerile la nivel global, atunci când a fost evaluată pentru prima dată de EcoVadis în 2015. În anul următor, Bridgestone EMEA a urcat în top 7%, apoi în top 4% în 2018. Organizația a primit calificarea de Aur în 2019, înainte de a obține pentru prima dată clasificarea Platinum, în 2021.

Ghidată de cadrul să global de sustenabilitate corporativă, și de angajamentul Bridgestone E8, Bridgestone se va transforma într-o companie de soluții durabile până în 2050. Calificarea Platinum EcoVadis pentru 2023 a coincis cu un an de momente importante în domeniul sustenabilității pentru Bridgestone EMEA, ce a inclus:

  • Instalarea a 21.000 de panouri solare la fabrica Bridgestone din Burgos, Spania (una dintre cele mai avansate fabrici ale companiei, în ceea ce privește tranziția energetică), care acum obține electricitate direct de la soare, reprezentând între 10% și 14% din consumul de electricitate al fabricii;  
  • Continuarea promovării sustenabilității prin lanțul de aprovizionare, datorită inițiativei inovatoare și premiate de Finanțare a Lanțului de Aprovizionare Durabilă, care oferă furnizorilor finanțare bazată pe evaluarea lor de sustenabilitate EcoVadis. Din momentul aderării în cadrul programului, 20% dintre furnizorii înscriși, și-au îmbunătățit scorurile EcoVadis, iar 36% au atins nivelul avansat;
  • Publicarea primului Raport de Diversitate, Echitate și Incluziune (DE&I) al Bridgestone EMEA, care stabilește ambițiile și acțiunile companiei pentru a deveni reprezentativă pentru stakeholderi;
  • Diverse inițiative în cadrul Programului Global de Siguranță Rutieră Bridgestone, ce își propune să facă drumurile mai sigure și să susțină obiectivul Națiunilor Unite de a reduce la jumătate numărul de decese și injurii cauzate de accidentele rutiere, până în 2030. Activitățile din EMEA au inclus evenimente de verificare a anvelopelor, traininguri și programe educaționale pentru siguranța rutieră, ajungând la peste 20.000 de beneficiari.

Cu sediul central în Zaventem (Belgia), Bridgestone în Europa, Orientul Mijlociu și Africa (Bridgestone EMEA) este divizia strategică regională a Bridgestone Corporation, lider mondial în domeniul anvelopelor premium și al soluțiilor de mobilitate durabilă.

Share this article
Prev Post

Photography 4 Humanity: concurs de fotografii pe tema justiției climatice

Next Post

Austria, în pericol să rămână fără ghețari în următorii 45 de ani

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next