Companii responsabile față de mediu și oameni

Delterra se aliază cu Amcor, Mars și P&G pentru un angajament privind materialele plastice

Organizația neguvernamentală de mediu Delterra a anunțat că și-a unit forțele cu producătorul de ambalaje Amcor, producătorul global de dulciuri Mars și gigantul de bunuri de larg consum Procter and Gamble (P&G) pentru a combate poluarea cu plastic în sudul lumii și pentru a dezvolta soluții pentru o economie circulară a plasticului.

Cu o alocare de 6 milioane de dolari în următorii 5 ani, noul parteneriat se va concentra pe stimularea capacității de reciclare în țările din sud, inclusiv în Indonezia, Argentina și Brazilia, și are ca obiectiv general să ofere acces facil la sisteme de gestionare a deșeurilor pentru 10 milioane de oameni, potrivit publicației GreenBiz.

Partenerii vor conlucra pentru implementarea unor soluții în amonte, cum ar fi implementarea la nivel global a instrumentului digital Plastic IQ al Delterra, care ajută companiile să înțeleagă și să își îmbunătățească amprenta de plastic. Propunerile din aval includ soluții pentru captarea materialelor reciclabile și compostabile și reutilizarea lor productivă prin programul Rethinking Recycling al Delterra.

Partenerii au adăugat că vor explora, de asemenea, soluții de trasabilitate a materialelor pentru a înțelege mai bine sursa și calitatea materialelor reciclabile, ceea ce ar contribui la asigurarea transparenței de-a lungul lanțului valoric al reciclării.

„Rezolvarea poluării cu plastic și, de fapt, a crizei mai largi a deșeurilor, necesită o regândire a modului în care producem și gestionăm deșeurile”, a declarat Dr. Shannon Bouton, președinte și director executiv al Delterra.

Accesează comunicatul Delterra

Sursa foto: Delterra

Share this article
Prev Post

UE convine asupra unui punct unic de acces a informațiilor financiare și de sustenabilitate ale întreprinderilor europene

Next Post

Whirlpool Corporation, recunoscută de USA Today ca unul dintre liderii climatici ai Americii în 2023

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next