Companii responsabile față de mediu și oameni

Dintre românii care declară că reciclează în general, doar 39% reciclează ambalajele produselor cosmetice

61% dintre românii care obișnuiesc să recicleze în general nu reciclează și ambalajele produselor cosmetice, în timp ce 69% dintre cei care nu sunt interesați de reciclarea produselor cosmetice motivează că nu au informații despre acest tip de reciclare, arată cel mai recent studiu național Reveal Marketing Research realizat în 2021 pentru L’Oréal România. 

Conform studiului, 52% dintre români au declarat că ar recicla mai des recipientele produselor cosmetice dacă ar exista mai multe campanii de informare dedicate acestui subiect, în timp ce 73% dintre respondenți au confirmat că li se pare util sau foarte util ca brandurile să promoveze programe de reciclare a ambalajelor produselor cosmetice. 

Respondenții care nu reciclează recipientele produselor cosmetice au declarat în proporție de 93% că ar fi interesați să recicleze astfel de ambalaje, însă 69% dintre aceștia nu au informații despre un astfel de program de colectare. În același timp, 47% dintre aceștia au declarat că nu au puncte de reciclare în proximitatea locuințelor, 8% refolosesc sau păstrează recipientele, iar un procent de 3% declară fie că li se pare complicat să le sorteze, fie că nu sunt interesați de subiect, fie că au un alt motiv pentru care nu reciclează ambalajele produselor cosmetice.

Conform studiului, 72% dintre respondenții acestei cercetări ar fi motivați să recicleze mai des recipientele produselor cosmetice dacă ar exista mai multe locuri de colectare în proximitatea locuinței, iar 52% în situația în care ar exista mai multe campanii de informare despre ce se întâmplă cu ambalajele cosmeticelor. În același timp, 47% ar recicla mai des dacă ar fi siguri că ambalajele colectate nu ar ajunge tot la groapa de gunoi, 28% dacă ar ști în ce containere să le arunce, iar 26% s-ar simți motivați dacă reciclarea ar avea și un scop social direct. 

În acest context, L’Oréal România vine în sprijinul consumatorilor cu o platformă de informare și educare cu privire la ambalajele produselor cosmetice – loreal.ro/reciclarecosmetice – cu scopul de a crește gradul în care acestea sunt sortate corect și reciclate.

Share this article
Prev Post

GreenWEEE, 10 mil. euro de la OTP Bank pentru a 3-a fabrică de reciclare deșeuri de echipamente electrice și electronice 

Next Post

Utilizarea inteligentă a energiei electrice în industrie, construcții și transporturi pentru zero emisii nete

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next