36 de companii de produse cosmetice și de îngrijire personală, precum și asociații profesionale din toată lumea și-au unit forțele pentru a forma Consorțiul EcoBeautyScore, cu scopul de a dezvolta un sistem de evaluare a impactului asupra mediului la nivel de industrie și un sistem de notare pentru produsele cosmetice. Consorțiul EcoBeautyScore face apel la companiile de cosmetice și de îngrijire personală și asociațiile profesionale să se alăture acestei inițiative unice.
Scopul Consorțiului EcoBeautyScore este de a furniza consumatorilor informații clare, transparente și comparabile privind impactul asupra mediului, bazate pe o metodologie științifică comună. Acest lucru va contribui la satisfacerea cererii în creștere a consumatorilor pentru o mai mare transparență cu privire la impactul asupra mediului al produselor cosmetice (formula, ambalaj și utilizare).
Cei 36 de membri de până acum includ: Amorepacific, Babor, Beiersdorf, Colgate-Palmolive, Cosmébio, COSMED, Cosmetic Valley, Cosmetics Europe, cosnova, Coty, The Estée Lauder Companies, Eugène Perma, FEBEA, The Fragrance Creators Association, Henkel, IKW Beauty Care, Asociația Internațională a Parfumurilor, Johnson & Johnson Consumer Inc., JUST International AG, Kao, L’Oréal Groupe, LVMH, Nafigate, NAOS, Natrue, Natura &Co, NOHBA, Oriflame, P&G, Paragon Nordic, Puig, PZ Cussons, Shiseido, Sisley, STANPA, Unilever.
Potrivit raportului Institutului de Cercetare Capgemini, Economia Circulară pentru un viitor sustenabil (august–septembrie 2021), o proporție semnificativă a consumatorilor (42%) este interesată să cumpere mărci care se concentrează pe practici circulare și durabile.
Detalii, aici.