Companii responsabile față de mediu și oameni

Farmec a colectat separat 230 de mii de ambalaje în campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”

Colectare separata Farmec ECSR
Colectare separata Farmec ECSR

Farmec a colectat anul acesta peste 230 de mii de ambalaje în campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”. Astfel, rezultatele acțiunii de responsabilitate socială au crescut cu până la 10%, iar la finalul lunii octombrie a fost depășit numărul de ambalaje reciclate în 2022.

Cele mai multe produse aduse de consumatori la punctele de colectare au fost din plastic și sticlă, în special ambalaje de creme, șampoane sau tratamente de păr, geluri de duș și săpunuri lichide.

Citește și: 65% dintre tinerii din România recunosc definiția corectă a schimbărilor climatice. În ce surse de informare au încredere – sondaj UNICEF

În 2020, când am dat startul campaniei «Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine», ne-am luat angajamentul de a limita impactul asupra mediului și de a încuraja un comportament responsabil față de natură, pentru că de noi depinde ce vom lăsa drept moștenire generațiilor următoare. Am devenit, astfel, primul producător român care oferă clienților posibilitatea de a returna ambalajele din portofoliu în schimbul unui produs oferit cadou, iar rezultatele de care ne bucurăm astăzi nu ar fi fost posibile fără implicarea și interesul crescut al consumatorilor, care ne-au susținut de la început în acest demers.”, a declarat Andra Șumandea, Specialist Marketing în cadrul companiei.

Mecanismul campaniei de reciclare este unul simplu: la patru ambalaje de produse din portofoliul Farmec predate în oricare magazin Farmec și Gerovital din țară, consumatorii sunt răsplătiți cu un produs cadou. Pentru a putea fi reciclate, recipientele trebuie golite de conținut, clătite și curățate.

Citește și: 51% dintre mileniali dețin în prezent un dispozitiv electronic recondiționat – studiu UK

Campania a fost lansată sub formă de program-pilot în 2020, în cinci magazine de brand Farmec și Gerovital din Cluj-Napoca, Târgu Mureș și Oradea, fiind extinsă la începutul anului 2021 an în peste 30 de unități din toată țara. Astăzi, campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” este disponibilă în magazinele din toată țara.  

Share this article
Prev Post

65% dintre tinerii din România recunosc definiția corectă a schimbărilor climatice. În ce surse de informare au încredere – sondaj UNICEF

Next Post

CE propune noi norme pentru îmbunătățirea vieții animalelor și reacționează pozitiv la inițiativa cetățenească „O Europă fără produse din blană”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next