Comunicator Media va lansa pe 1 septembrie, cu sprijinul JTI România, o nouă campanie educațională pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor cu mesajul „Fix la coș!”.
„Folosim, ca și anul trecut, un mesaj simplu, care își propune să capteze o audiență cât mai largă. „Fix la coș!” îndeamnă la corectitudine și curățenie, urmărind să crească gradul de conștientizare a importanței pe care o pot avea gesturi aparent nesemnificative. Aruncarea responsabilă a deșeurilor poate fi punctul de pornire care să trezească dorința de îmbunătățire pe toate planurile E o performanță să fii fair play cu tine și cu ceilalți, care cere efort continuu, mai ales în contextul traiului complex de zi cu zi”, a spus Alexandru Lupu, directorul Comunicator Media.
„Este al doilea an în care derulăm o campanie publică pentru aruncarea deșeurilor într-un mod responsabil. Inițiativa a pornit de la cerințele Directivei plasticelor de unică folosință, dar urmează principiile proiectelor și programelor susținute de JTI în privința dezvoltării durabile și contribuției la schimbarea în bine a comunității. Pentru noi, sustenabilitate înseamnă responsabilitate, parteneriate pe termen lung și angajament. Din 1993, construim în România o identitate corporatistă care are la bază implicarea în realizarea proiectelor, nu doar finanțarea lor. Venim cu idei, punem oameni în legătură, ducem lucrurile la bun sfârșit alături de partenerii noștri”, a precizat Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications JTI Romania, Moldova și Bulgaria.
Directiva (UE) 2019/904 a Parlamentului European și a Consiliului, privind reducerea impactului anumitor produse din plastic asupra mediului, transpusă prin Ordonanța de Urgență 6/2021, prevede demersuri de informare și conștientizare, în vederea stimulării unui comportament responsabil pentru aruncarea corespunzătoare a produselor ce conțin plastic.