Companii responsabile față de mediu și oameni

Grupul Electrolux a lansat noul raport de sustenabilitate. Compania și-a atins cu 3 ani mai devreme obiectivele privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră

Grupul Electrolux anunță că și-a atins cu trei ani mai devreme obiectivele în ceea ce priveste reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră: 82% mai puține emisii generate din operașiunile directe și indirecte și o scădere de 25% a emisiilor rezultate din utilizarea directă a produselor electrocasnice.

Rezultatele sunt extrase din cel mai recent raport de sustenabilitate lansat de Grupul Electrolux, care analizează progresele înregistrate de companie în anul 2022. Totodată, documentul reprezintă o analiză a strategiei de sustenabilitate, For The Better 2030, prin care Electrolux își propune să fie o companie mai sustenabilă, să ofere soluții eficiente pe piață și să contribuie la o viață mai bună a consumatorilor.

Printre cele mai importante rezultate înregistrate de companie, la nivel global, se numără: 98% din energia electrică utilizată în operațiunile globale provine din surse regenerabile; aproape 98% din totalul deșeurilor produse de unitățile de producție au fost fie reutilizate, fie recuperate; 39% din profitul brut a fost generat de produsele care au o eficiență ridicată în ceea ce privește consumul de apă și energie.

„Rezultatele înregistrate în anul 2022 de grupul Electrolux sunt o confirmare a faptului că integrarea sustenabilității pe întreg lanțul valoric este fundamentală pentru a avea o dezvoltare armonioasă din punct de vedere al business-ului și pentru a inspira consumatorii să facă alegerile potrivite pentru casa lor. Îndeplinirea celor două obiective de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră, cu trei ani mai devreme decât termenul stabilit, este o realizare de care suntem extrem de mândri și care ne oferă curaj și încredere că putem contribui la dezvoltarea unui viitor mai bun. Pe plan local, ne propunem să contribuim la atingerea obiectivelor prin continuarea programelor lansate de grup, precum Food Heroes care a ajuns deja la a treia ediție și în România, dar și promovarea unor obiceiuri sustenabile în rândul consumatorilor, pe toate segmentele de consum, de la îngrijirea hainelor, reducerea risipei alimentare sau promovarea produselor care au un impact redus asupra mediului”, precizează Teodora Juravle, Director de Marketing Electrolux România.

Pe termenul lung, grupul Electrolux și-a propus să integreze mai multe soluții ce țin de economia circulară, prin înlocuirea materiilor prime cu materiile reciclate, acolo unde este posibil, dar și prin utilizarea unor soluții de ambalare mai durabile. În acest sens, compania și-a propus să crească proporția de plastic reciclat cu până la 50% până în 2030, să crească cantitatea de oțel pe bază de fier vechi și să identifice modele de afaceri circulare relevante care pot fi extinse.

În ceea ce privește amprenta de carbon asupra mediului, Electrolux și-a propus ca până în 2030 să devină o companie cu operațiuni neutre din punct de vedere climatic, prin integrarea unor surse regenerabile și optimizarea consumului de energie energetică. Printre obiectivele companiei se află și îmbunătățirea eficienței energetice în cadrul unităților de producție și depozite, cu o creștere de 12,5% până în 2025 (nivel de referință 2020), optimizarea consumului de apă cu până la 25% (nivel de referință 2020), dar și creșterea proporției de energie regenerabilă pentru operațiunile grupului la 65% până în 2025.

Accesează raportul de sustenabilitate Electrolux

Share this article
Prev Post

Mitsubishi lansează un fond de decarbonizare de 1 miliard de dolari pentru startup-urile europene și americane

Next Post

„ReFolosit înseamnă ReIubit”. Angajații BAT România au donat 1.400 kg de haine pentru refolosire și reciclare, în cadrul unui parteneriat cu Crucea Roșie Română – Filiala Sector 6 București

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next