Companii responsabile față de mediu și oameni

Huawei, poziție de top în clasamentul CDP privind transparența și performanța obținută în domeniul schimbărilor climatice

Huawei a obținut o poziție de top din partea CDP prin clasarea în “Lista A” privind transparența acțiunilor sale și performanța obținută în domeniul schimbărilor climatice, fiind singura firmă din China continentală care a primit această distincție. De asemenea, CDP a acordat Huawei “Premiul pentru excelență în domeniul leadershipului ecologic”.

Tehnologiile TIC sunt considerate de Huawei instrumente puternice ce pot fi utilizate pentru reducerea emisiilor de carbon, promovarea energiei regenerabile și protejarea naturii. Astfel, în cadrul propriilor operațiuni, Huawei se străduiește să promoveze conservarea energiei și reducerea emisiilor, precum și să utilizeze cât mai mult energia regenerabilă. Până la sfârșitul anului 2022, Huawei și-a ajutat clienții să genereze peste 695,1 miliarde de kWh de energie verde și să își reducă consumul de energie cu 19,5 miliarde de kWh. În plus, Huawei încorporează conceptul de economie circulară în gestionarea ciclului de viață al produselor sale, de la proiectarea produsului până la sfârșitul duratei de viață, angajându-se să folosească cât mai multe materiale și ambalaje ecologice.

Tao Jingwen, director al consiliului și director al Comitetului pentru dezvoltare durabilă a companiei Huawei, a declarat: “Dezvoltarea durabilă este o parte importantă a strategiei generale a Huawei. Pentru a face față provocării globale a schimbărilor climatice, credem că tehnologia este un factor cheie al dezvoltării durabile, cu ajutorul căreia putem crea o lume mai incluzivă și mai prietenoasă cu mediul. Huawei speră să colaboreze cu clienții, furnizorii și partenerii globali pentru a promova dezvoltarea ecologică și durabilă în diverse industrii și pentru a construi o societate cu emisii reduse de carbon.”

Dexter Galvin, director global pentru corporații și lanțuri de aprovizionare al CDP, a felicitat Huawei pentru performanța sa, declarând că transparența în materie de mediu este un pas vital către un viitor net-zero.

Share this article
Prev Post

Auchan, desemnat câștigător la Gala Dezvoltării Durabile pentru programul de colectare și reciclare a uleiului alimentar uzat

Next Post

Jysk și Code for Romania colaborează în vederea dezvoltării orașelor prietenoase cu mediul și oamenii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next