Companii responsabile față de mediu și oameni

Lidl a lansat în Marea Britanie prima stație de reumplere inteligentă a detergentului de rufe

Lidl a lansat o stație complet automatizată de reumplere a detergentului de rufe într-un magazin din West Midlands, Marea Britanie, contribuind la reducea deșeurilor din plastic și a costurilor pentru cumpărători, informează publicația Business Green. Lanțul de supermarketuri a declarat că stația va fi testată în magazinul său din Kingswinford timp de șase luni, ca parte a unui parteneriat în curs de desfășurare cu Algramo, o companie cu o vastă experiență în reciclarea deșeurilor și dezvoltarea durabilă.

Mark Newbold, manager CSR la Lidl GB, a declarat: „Suntem deosebit de mândri să testăm această tehnologie inovatoare care îi ajută pe clienți să reducă nu doar consumul de plastic, ci și plata facturii săptămânale la cumpărături”.

Sticlele de reumplere 100% reciclabile sunt special concepute cu un cip inteligent care permite aparatului să înregistreze și să recunoască sticla. Odată ce procesul de reumplere este finalizat, cumpărătorii pot ridica tichetul imprimat cu codul de bare al produsului ales și îl pot achita la casă alături de restul cumpărăturilor.

„Suntem bucuroși să ajutăm clienții Lidl să facă acțiunile simple de zi cu zi mai sustenabile”, a spus Chris Baker, manager general Algramo UK . „Pe parcursul anului 2021, doar în Chile am reușit să reutilizăm peste 250.000 de sticle de plastic, care sunt folosite în continuare de consumatori”.

Detalii pe site-ul Lidl UK

Share this article
Prev Post

Raiffeisen Bank și protejarea mediului în 2021. Raport de sustenabilitate

Next Post

Unilever testează un congelator de înghețată eficient energetic la -12°C / PwC și Sphera dezvoltă o platformă digitală de management ESG

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next