Companii responsabile față de mediu și oameni

Nestlé alocă 1 miliard de dolari pentru a sprijini cultivatorii de cafea să adopte practici agricole mai durabile, iar până în 2025 proveniența cafelei Nescafe să fie din surse 100% responsabile

Nestlé S.A., cea mai mare companie producătoare de cafea din lume, a anunțat astăzi planul de extindere a producției de cafea în mod sustenabil: Planul Nescafé 2030. Prin intermediul acestuia, compania va investi peste 1 miliard de dolari până în 2030 pentru a încuraja fermierii care aprovizionează brandul Nescafé să folosească metode agricole mai durabile, în contextul în care schimbările climatice și vremea extremă amenință culturile, informează Reuters.

Obiectivul Nescafé este ca, până în 2025, toată cafeaua folosită să provină din surse 100% responsabile, față de 82% în 2021. De asemenea, dorește ca o cincime din aceasta să fie cultivată folosind metode regenerative până în 2025, iar până în 2030, să crească la jumătate.

Nestlé va oferi instruire cu privire la cele mai bune tehnici de plantare, precum și stimulente în bani pentru a-i motiva pe fermieri să ia măsuri, cum ar fi plantarea de culturi de acoperire pentru a proteja solul.

Creșterea temperaturilor reprezintă o amenințare pe termen lung și va reduce suprafața optima pentru cultivarea cafelei cu până la 50% până în 2050, potrivit Băncii Interamericane de Dezvoltare. De asemenea, înghețurile puternice din Brazilia au redus considerabil recolta de anul trecut.

“Nu vom avea ferme de cafea durabile în 20 sau 30 de ani dacă nu luăm măsuri acum”, a declarat David Rennie, șeful departamentului de cafea al Nestlé.

Acesta este motivul pentru care Nescafé își intensifică eforturile de a sprijini fermierii care trec la practici mai regenerative. Prin instruire și asistență tehnică , Nescafé îi poate ajuta pe fermieri să îmbunătățească sănătatea solului, fertilitatea plantelor și utilizarea apei, a declarat Rennie.

Nestlé oferă stimulente și prime pentru boabele de cafea obținute în mod responsabil, deoarece nu sunt suficienți fermieri care să implementeze astfel de măsuri pe cont propriu. Spre deosebire de marca premium Nespresso a Nestlé, care se aprovizionează în proporție de 90% cu cafea obținută în mod durabil, produsele Nescafe concurează mai mult la preț, ceea ce îi limitează capacitatea de a crește semnificativ suma pe care o plătește agicultorilor pentru recolta lor.

Foto: FreePik

Share this article
Prev Post

S-au deschis înscrierile în Gala Premiilor pentru un Mediu Curat

Next Post

Parlamentul European a adoptat folosirea portului USB-C ca mufă de încărcare comună pentru toate dispozitivele mobile, din 2024

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next