NN susține a donat aproape 900.000 de euro în 2023 pentru inițiative relevante social din sfera sănătății și educației, cu impact direct în comunități și viețile a aprox. 6.000 de oameni. Peste 800 de angajați și consultanți financiari s-au implicat cu peste 2.600 de ore de voluntariat pentru a amplifica impactul pozitiv al NN în societate, cu misiunea de a contribui la starea de bine a oamenilor și comunităților și la dezvoltarea sustenabilă a României.
Investițiile în comunitate ale NN România fac parte din investiția totală de peste 20,1 milioane de euro a NN Group în 2023, reprezentând 1,1% din rezultatul operațional înainte de taxe.
În România, așa cum arată Raportul de Investiții în Comunitate în 2023, NN s-a implicat în acțiuni pentru sănătate, cu scopul de a contribui la asigurarea unui start mai bun în viață copiilor care se nasc cu malformații cardiace sau a unui viitor mai bun pentru copii și adulții cu autism. În același timp, NN a contribuit la educația copiilor, la dezvoltarea educației antreprenoriale a tinerilor care se pregătesc să-și înceapă viața profesională și la crearea de oportunități de carieră pentru tineri din comunități vulnerabile.
„Implicarea și investițiile noastre urmăresc să genereze o schimbare în bine și să creeze un viitor mai bun nu doar pentru comunitățile care beneficiază direct de susținere, ci pentru întreaga societate. Credem că un viitor mai bun se construiește astăzi și, de aceea, oferim protecție, soluții și consultanță pentru bunăstarea financiară a oamenilor și susținem inițiative pentru bunăstarea societății. Sănătatea și educația sunt arii unde știm că putem avea cel mai mare impact pe termen lung, ajutând oameni din categorii vulnerabile să aibă o viață sănătoasă și independentă financiar, să se integreze mai ușor în societate și să devină mai rezilienți și mai bine pregătiți pentru viitor”, spune Kuldeep Kaushik, CEO NN România. (foto)
Despre NN România
NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața din România, în 1997, iar de 16 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,3 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.