Produsele L’Oréal din Canada vor fi marcate cu etichete descriptive despre impactul social și de mediu

Compania de produse de înfrumusețare L’Oréal a anunțat introducerea în Canada a sistemului de etichetare a produselor Product Impact Labelling cu informații despre impactul social și de mediu al acestora, informează ESG Today.

Lansarea etichetelor cu informații despre impact a fost anunțată în paralel cu publicarea de către companie a unui sondaj realizat în rândul a 1.500 de canadieni, care indică faptul că 80% dintre aceștia ar dori să facă alegeri durabile și că peste două treimi (69%) dintre consumatori se așteaptă ca firmele să ofere informații despre impactul unui produs asupra mediului.

Lansat pentru prima dată în Franța în 2020, sistemul Product Impact Labelling examinează 14 factori de impact planetar, de la emisiile de gaze cu efect de seră, la deficitul de apă, acidificarea oceanelor și impactul asupra biodiversității, pe tot ciclul de viață al produsului, de la procurarea ingredientelor până la eliminarea ambalajelor, produselor fiindu-le atribuit un punctaj de la A (cel mai bun din clasă) la E. Acest sistem a fost introdus în SUA în decembrie 2022.

Sistemul de etichetare va oferi, de asemenea, informații privind impactul social, cum ar fi respectarea principiilor fundamentale ale Organizației Națiunilor Unite privind standardele de muncă și numărul de furnizori care contribuie la produs și care s-au angajat să asigure incluziunea socială.

Potrivit companiei, mărcile sale Garnier, La Roche-Posay și Biotherm vor fi primele care vor acest sistem de etichetare a impactului produselor, informațiile fiind disponibile pe site-urile lor începând din această lună și afișate treptat pe produse printr-un cod QR.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Prev
Philips va susține în 2023 plantarea a peste 3000 de puieți în campania Plantăm Împreună

Philips va susține în 2023 plantarea a peste 3000 de puieți în campania Plantăm Împreună

Philips România continuă și în acest an inițiativa de împădurire lansată în 2022

Next
Peste 79% dintre britanici se confruntă săptămânal cu tensiuni legate de reciclare

Peste 79% dintre britanici se confruntă săptămânal cu tensiuni legate de reciclare

Un nou studiu realizat de DS Smith, furnizor de soluții sustenabile de ambalare,

You May Also Like