Companii responsabile față de mediu și oameni

Rezumat ESG al progresului înregistrat de PepsiCo în 2022 pentru atingerea obiectivelor pep+

pep+ este un program de transformare integrală care atinge practic fiecare aspect al activității PepsiCo – de la modul în care sunt cultivate ingredientele, la modul în care este fabricat, transportat și comercializat portofoliul său iconic de produse, până la opțiunile de alegere oferite consumatorilor. pep+ este practic cadrul de lucru pentru atingerea obiectivelor ESG.

Potrivit comunicării companiei, PepsiCo a înregistrat în 2022 progrese semnificative în ceea ce privește obiectivele sale în zona de nutriție, agricultură, social (oameni și comunități), de eficiență în utilizarea apei și acces la apă sigură. PepsiCo continuă, de asemenea, să acționeze pentru reducerea emisiilor climatice și a utilizării de plastic virgin.

Câteva dintre rezultatele raportate de PepsiCo:

  • Compania a mai mult decât dublat amprenta suprafeței agricole regenerative, ajungând la peste 364.000 de hectare la nivel global. PepsiCo consideră că un hectar oferă un impact regenerativ atunci când adoptarea practicilor de agricultură regenerativă are ca rezultat îmbunătățiri măsurabile în cel puțin două dintre ariile de impact asupra mediului, în principal în ceea ce privește emisiile de gaze cu efect de seră. PepsiCo a ajutat fermierii să devină mai rezilienți și a redus emisiile de carbon din agricultură cu peste 330.000 de tone – echivalentul scoaterii din circulație a peste 73.000 de mașini timp de un an;
  • PepsiCo a îmbunătățit eficiența utilizării apei cu 22% în operațiunile sale, în zonele cu risc ridicat de apă (baza de referință fiind anul 2015). Compania se apropie acum de obiectivul său pentru 2025, de 25%;
  • Compania a oferit acces la apă sigură pentru încă 12 milioane de persoane în 2022. Din 2006 până la mometul raportării, PepsiCo a asigurat acces la apă sigură pentru peste 80 de milioane de persoane.

Comentând rezultatele, Jim Andrew, director general PepsiCo pentru dezvoltare durabilă, a declarat: „Decuplarea creșterii afacerii noastre de utilizarea resurselor va fi întotdeauna dificilă, dar atingerea obiectivelor noastre pe termen lung este esențială și învățăm rapid cum și unde trebuie să ne adaptăm. Am emis obligațiuni verzi în valoare de 2,25 miliarde de dolari din 2019 și am făcut, și vom continua să facem, investiții substanțiale în părți esențiale ale agendei noastre pep+, inclusiv pentru a atinge zero net și pentru a reduce utilizarea de materiale plastice virgine.”

Accesează 2022 Environmental, Social, and Governance (ESG) Summary

Accesează programul PepsiCo Positive – pep+

Explicație foto: Ramon Laguarta, președinte și director general, PepsiCo

Share this article
Prev Post

Australia vrea să introducă obligativitatea raportării climatice începând din 2024

Next Post

WWF angajează Asistent proiect la sediul central din București

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next