Companii responsabile față de mediu și oameni

Sondaj Tesco: 92% din cumpărătorii englezi nu știu întotdeauna ce alimente au în bucătărie

92% din cumpărătorii britanici nu știu întotdeauna ce au deja în bucătărie înainte de a merge la supermarket, arată un nou studiu realizat de Tesco prin intermediul YouGov, citat de publicația Circular.

În ciuda faptului că 65% din cumpărători recunosc că o simplă inventariere i-ar ajuta să reducă risipa de alimente, 80% dintre ei nu fac întotdeauna acest lucru, ceea ce, spune Tesco, duce la creșterea cheltuielilor, la achiziții duble, la mese incomplete și la risipa de alimente.

Cercetarea a mai arătat că 68% din consumatori au cumpărat alimente fără să realizeze că au deja același produs acasă, iar 62% dintre ei au omis să cumpere produse alimentare pentru că au crezut în mod eronat că le aveau deja.

Cercetarea mai indică că 73% dintre gospodăriile din Marea Britanie au aruncat produse uitate în dulapuri, frigidere și congelatoare pe care nu au apucat să le mănânce.

Cantitatea de alimente comestibile pe care o gospodărie medie din Marea Britanie o irosește în fiecare an echivalează cu aproximativ 800 de lire sterline, potrivit Tesco.

O mare parte din alimentele care se irosesc sunt produse care sunt adesea depozitate la vedere în bucătării. Produsele de panificație, cum ar fi pâinea și cornurile, sunt aruncate de 60% din gospodăriile care recunosc că au aruncat vreodată produse nefolosite din dulap. 27% dintre aceste gospodării aruncă la gunoi borcane de condimente, precum ketchup și muștar. Chiar și conservele se irosesc, 13% din gospodării aruncând conserve de fasole sau ton.

Foto: Freestocks

Share this article
Prev Post

Coca-Cola HBC România a publicat al optulea raport de sustenabilitate ce cuprinde practicile și direcțiile proritare de sustenabilitate ale anului 2021

Next Post

McDonald’s face încă un pas în eliminarea plasticului de unică folosință prin lansarea tacâmurilor pe bază de hârtie în UK și Irlanda

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next