Companii responsabile față de mediu și oameni

Studiu Kärcher: obiceiuri de curățenie în lume și importanța soluțiilor sustenabile și prietenoase cu mediul

Un nou studiu reprezentativ realizat de Kärcher, lider de piață în domeniul tehnologiei de curățare, privind comportamentul de curățare la nivel global relevă diferențe regionale, de gen și generaționale în modul în care facem curățenie.

Studiul, care a inclus mai mult de 6.000 de persoane, cu vârsta între 18 și 65 de ani, s-a concentrat, de asemenea, asupra importanței sustenabilității în curățenie.

Pentru 75% dintre respondenți, sustenabilitatea este un aspect crucial în curățenie. Mai mult de jumătate (52%) dintre aceștia au afirmat că adoptă metode de curățare prietenoase cu mediul.

Cu toate acestea, se observă o diferență semnificativă între generații, în toate țările analizate în acest sondaj: în grupa de vârstă 18-24 de ani, 84% spun că sustenabilitatea este importantă pentru ei atunci când fac curățenie, în timp ce pentru grupa de vârstă 55-65 de ani, procentul înregistrat este de 69%.

Japonia acordă cea mai mare importanță curățeniei durabile, cu 85% dintre respondenți afirmând că se gândesc la mediu atunci când fac curățenie. În clasament, următoarele poziții sunt ocupate de Polonia, cu 80%, și Franța, cu un procent de 77%.

Unul dintre cele mai importante subiecte ce țin de o curățenie eficientă și responsabilă îl reprezintă interesul consumatorilor pentru reducerea consumului de apă: peste două treimi (70%) dintre respondenți se asigură că folosesc cât mai puțină apă posibil atunci când fac curățenie acasă.

Utilizarea detergenților prietenoși cu mediul este, de asemenea, foarte populară: aproape două treimi (63%) dintre respondenți, la nivel mondial, sunt în favoarea acestora.

La cumpărarea de produse pentru curățenia și îngrijirea gospodăriilor, germanii sunt atenți la raportul calitate – preț (90%), performanța înaltă (89%) și produse sustenabile (89%). Femeile acordă o importanță ușor mai mare aspectelor de mediu, cum ar fi economisirea apei și energiei, folosirea ambalajelor durabile. Tehnologia de ultimă generație este un factor decisiv în deciziile de cumpărare ale bărbaților.

Alte concluzii:

  • Pentru 93% dintre respondenți este important sau chiar foarte important să trăiască într-o casă curată;
  • Polonia este țara care acordă cea mai mare importanță curățeniei (97%), urmată fiind de Franța (95%) și Marea Britanie (93%);
  • Satisfacția este cea mai comună emoție generată de curățare, pentru mai mult de 30% dintre respondenți. La polul opus, 23% dintre japonezi se declară iritați atunci când vine vorba de curățenie;
  • În Germania, curățenia este motivată de așteptările sociale și de menținerea armoniei în familie: 44% dintre femei și 42% dintre bărbați.

Informații despre sondaj

Datele utilizate se bazează pe sondaje online realizate de Dynata, la care au participat în total 6.004 de persoane, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, în august 2023. Sondajul a fost reprezentativ la nivel național – incluzând cote pentru gen, vârstă și regiune. Sondajul a fost realizat în Germania, Franța, Marea Britanie, Polonia, Japonia și SUA.

Foto: pagina de Fb Kärcher Professional

Share this article
Prev Post

Reboxed, un start-up britanic de tehnologie, obține 1,8 milioane de euro pentru a contribui la combaterea deșeurilor electronice

Next Post

18 proiecte prietenoase cu ciclismul finanțate de Decathlon în cadrul ediției 2023-2024 a Fondului RO Bike Valley

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next