Companii responsabile față de mediu și oameni

Synevo România a lansat o competiție de proiecte pentru ONG-uri și instituții publice. Sunt așteptate Soluții pentru Comunitate în domeniile sănătății, educației și mediului

Furnizorul de servicii medicale de laborator Synevo România și Asociația Medicover au lansat programul de finanțare „Soluții pentru Comunitate” care își propune să susțină 10 proiecte, cu o valoare de max. 15.000 de euro/proiect, în scopul îmbunătățirii calității vieții oamenilor din perspectiva educației, sănătății și mediului înconjurător.

Solicitanții eligibili pot fi organizații neguvernamentale înființate de cel puțin 2 ani și instituții publice din România, care la data depunerii propunerii de proiect au deja implementate 2 proiecte, cu min. 100 de beneficiari/proiect și rezultate concrete într-una dintre cele 3 categorii ale competiției evidențiate mai sus.

În ceea ce privește propunerile de mediu, sunt așteptate soluții pentru realizarea mai multor spații verzi; proiecte care pot diminua risipa de resurse (alimente, energie, apă etc.); proiecte de reciclare/reutilizare; proiecte educaționale de mediu.

Propunerile pot fi înscrise pe platforma www.solutiipentrucomunitate.ro în intervalul 1 septembrie – 7 octombrie 2022, iar perioada de implementare a proiectelor selectate este de 6 luni, în perioada 20 decembrie – 30 iunie 2023.

Fiecare participant se poate înscrie în competiție cu maximum 2 proiecte.

Synevo este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii medicale de laborator din România, oferind peste 2,000 de tipuri de analize uzuale și avansate. Synevo România face parte din Medicover AB, unul dintre cei mai importanți furnizori internaționali de servicii medicale și diagnostic, cu sediul central în Suedia.

Asociația Medicover s-a înființat în 2016, cu ajutorul Fundației Medicover, ambele organizații fiind patronate de Fundația Christina și Jonas af Jocknick, întemeietorii Medicover.

Share this article
Prev Post

Lidl sprijină producătorii ale căror fructe și legume sunt mai puțin estetice, punând preț pe calitate și pe evitarea risipei alimentare

Next Post

Studiu Puma: Deși 94% dintre tinerii cu vârste între 18-25 de ani sunt preocupați de problemele climatice, 71% consideră că vocea lor nu este auzită și luată în considerare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next