Companii responsabile față de mediu și oameni

Un viitor mai verde: Nestlé România va sprijini plantarea la finalul lui 2022 a 20.000 de puieți în Județul Giurgiu

Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestlé România

Nestlé România a anunțat într-un comunicat de presă că se va implica într-o nouă acțiune de plantare de arbori, în Județul Giurgiu, la finalul acestui an.

„În viitor, carbonul va fi noua calorie, adică consumatorii vor fi foarte atenți și vor calcula emisiile de carbon, alegând produsele care au o amprentă asupra mediului cât mai mică. De aceea, și anul acesta plantăm 20.000 de puieți alături de Asociația Mai Mult Verde în județul Giurgiu, ca rezultat al campaniei noastre naționale Un viitor mai verde, și parte a inițiativei noastre, Nestlé for a Waste Free World, spune Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestlé România.

Repere Nestlé pentru un viitor sustenabil

  • În ultimii doi ani, Grupul Nestlé și-a redus emisiile absolute de gaze cu efect de seră, chiar dacă volumul său de afaceri a crescut semnificativ. Mai exact, a obținut o reducere de 4 milioane de tone de CO2, de exemplu, prin trecerea la energia electrică din surse regenerabile sau prin încurajarea utilizării îngrășămintelor naturale în agricultură. Nestlé a inițiat absorbții de 9,7 milioane de tone de CO2 prin soluții bazate pe natură în cadrul lanțului său valoric;
  • Nestlé investește 1,2 miliarde CHF până în 2025 pentru a contribui la construirea practicilor agricole regenerative. Inițiativele Nestlé vizează protejarea ecosistemelor, îmbunătățirea biodiversității și reducerea emisiilor cauzate de agricultură în lanțul de aprovizionare. Nestlé lucrează îndeaproape cu fermierii, furnizorii și comunitățile în care își desfășoară activitatea pentru a permite o tranziție echitabilă;
  • Nestlé își intensifică acțiunile de transformare a ambalajelor sale în ambalaje 100% reciclabile sau reutilizabile până în 2025 și de reducere a utilizării materialelor plastice noi cu o treime, în aceeași perioadă. Compania a trecut anul trecut la ambalaje 100% reciclabile pentru brandul de dulciuri Smarties;
  • Pentru Divizia Nespresso a Nestlé România, în 2018 a fost lansat un program de reciclare a capsulelor de cafea și a fost creată infrastructura de colectare și reciclare necesară.
Share this article
Prev Post

Swiss Re: pierderi economice de 70 mld. euro provocate de catastrofele naturale, în primul semestru, la nivel mondial

Next Post

Orașele europene cu cea mai bună calitate a aerului în 2020 și 2021. Baia Mare, Suceava și Târgu Mureș, singurele din România prezente în clasamentul AEE

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next