Prin parteneriatul cu unul dintre cele mai prestigioase turnee de tenis din lume, dar și cu competițiile de tenis din vară, waterdrop subliniază angajamentul său față de tenis și prezintă sticla exclusivă pentru jucători
Scale-up-ul austriac waterdrop a anunțat încheierea unui parteneriat multianual cu turneul Australian Open, prin care compania care susține hidratarea va furniza sticle reutilizabile din oțel inoxidabil jucătorilor, echipelor acestora și angajaților turneului Grand Slam – un pas esențial în lupta pentru hidratarea sustenabilă.
Concepută exclusiv pentru viitorul Australian Open din 2025, sticla este creată în albastrul emblematic al terenului de tenis și are o capacitate de 1 litru. Construită din oțel inoxidabil cu perete dublu, are capacitatea de a menține apa rece chiar și în soarele australian, oferind o băutură răcoritoare până la 24 de ore.
În plus față de furnizarea sticlelor de apă pentru toți jucătorii și personalul turneului, waterdrop va oferi fanilor o varietate de sticle personalizate, mostre din cele mai recente cuburi microdinks destinate hidratării și experiențe memorabile prin întâlniri cu ambasadorii waterdrop.
Waterdrop colaborează, de asemenea, cu turneele de tenis de vară, inclusiv Cupa United din Perth și Sydney, Brisbane International, Canberra International, Adelaide International și Hobart International, pentru a promova practici de hidratare sustenabilă în cadrul tuturor evenimentelor.
Australian Open 2024 a înregistrat o scădere de 99% a plasticului de unică folosință în zonele destinate jucătorilor, iar peste 5.600 de litri de apă au fost reumpluți, în mod sustenabil, ca urmare a sticlelor personalizate waterdrop pentru jucători. În Melbourne, aproape 800 de jucători au putut să-și reumple de la robinet sticlele cu apă filtrată de înaltă calitate direct pe teren. În total, peste 280 de dozatoare de apă au fost instalate în întreaga locație, oferind tuturor vizitatorilor acces gratuit la apă potabilă, 24 de ore din 24.
Viitorul hidratării în tenis
În 2023, legenda tenisului Novak Djokovic s-a alăturat companiei în calitate de investitor și ambasador al brandului. De asemenea, producătorul de Microdrinks a reușit să atragă alte șase vedete din tenis în calitate de investitori: Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev, Hubert Hurkacz, Sebastian Korda și Cameron Norrie. waterdrop și-a întărit angajamentul față de tenis prin parteneriate cu sportivi și organizații pentru a promova practici sustenabile de hidratare.
Anul acesta, în calitate de partener de hidratare și partener de aur al ATP, waterdrop a avut un rol cheie în transformarea ATP Boss Open din Stuttgart în primul turneu ATP organizat în întregime fără sticle de plastic de unică folosință, atât în zona jucătorilor, cât și în cea a fanilor. Prin acest parteneriat, waterdrop furnizează celor mai buni 200 de jucători ATP sticle reutilizabile, sprijinind nevoia lor de hidratare optimă și promovând în același timp sustenabilitatea.