Companii responsabile față de mediu și oameni

#WhatWeValue: platforma Telekom care utilizează tehnologia NFT pentru susținerea proiectelor de voluntariat inclusiv în zona de mediu

La peste două luni de la lansare, campania și platforma europeană digitală Telekom #WhatWeValue au atras peste 50 de proiecte de voluntariat ale generației Z în domenii majore de intervenție, precum drepturile omului, social sau mediu. Una dintre particularitățile oferite de platformă constă în faptul că aceasta utilizează tehnologia NFT pentru a transforma conectivitatea digitală în valoare reală.

„Suntem în mod constant surprinși de această generație conștientă din punct de vedere social și orientată spre acțiune”, spune Ulrich Klenke, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom. “Voluntariatul este un exemplu cheie al modului în care tinerii folosesc tehnologiile conectate pentru a crea acțiuni în lumea reală și pentru a ne transforma viețile în bine. Noi numim acest lucru “optimism digital”. Cu #WhatWeValue, continuăm să ne demonstrăm angajamentul față de Generația Z, valorificând tehnologiile web3 pentru a supraalimenta cauzele care contează cel mai mult pentru ei.”

Odată ce ai înscris cu succes proiectul și ți-ai revendicat Value NFT-ul, te vei putea alătura canalului Telekom Discord pentru a te întâlni și a colabora cu voluntari care îți împărtășesc convingerile. Vei putea participa la evenimente live găzduite de experți în voluntariat care te vor inspira. De asemenea, vei avea șansa să primești sprijin de la Telekom pentru proiectul tău, care poate consta în: conștientizare – campanie media sau evenimente; suport palpabil sau digital; mentorat din partea unor profesioniști cu renume; materiale și resurse, pentru a-ți putea desfășura activitatea.

„Prin acest program Telekom Mobile va oferi sprijin tangibil proiectelor câștigătoare, contribuind în mod direct la consolidarea cauzelor lor de voluntariat. Compania s-a angajat deja să ofere sprijin real pentru proiecte importante, prin crearea unei campanii digitale dedicate de recrutare a voluntarilor, pentru a stimula participarea și furnizarea de echipamente specializate” a declarat Ruxandra Rău, Director Brand & Communication Strategy, Telekom Romania Mobile.

Criteriile de înscriere a proiectelor

  • Proiectul trebuie să fie înscris în limba engleză;
  • Proiectele trebuie să fie localizate în una dintre următoarele țări: Austria, Croația, Republica Cehă, Germania, Ungaria, Muntenegru, Macedonia de Nord, Polonia, România sau Slovacia;
  • Proiectele trebuie să fie non-profit;
  • Liderii voluntari trebuie să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 30 de ani;
  • Proiectul a demonstrat deja un impact în comunitate și are nevoie de susținere pentru a fi dezvoltat;
  • Liderii de proiect trebuie să știe ce tip de sprijin este necesar pentru proiect;
  • Proiectele trebuie să fie deschise tuturor și lipsite de orice prejudecăți sau potențială discriminare;
  • Liderii de proiect trebuie să furnizeze lîn momentul înscrierii o scurtă descriere a proiectului (cauza, relevanța și impactul proiectului până în prezent); cel puțin o poză, opțional, mai multe poze și materiale video; cel puțin un canal de social media.

Până în prezent, la categoria Mediu, a fost înscris un singur proiect din România, al Asociației de Tineret Temperamentum, ONG cu proiecte preponderent cultural-educative pentru comunitatea maghiară, în special pentru tineri din Baia Mare și împrejurimi. Proiectul înscris de asociație pe platformă se numește Reciclează, prin care asociația colectează sticle din plastic și doze de aluminiu cărora le dă ulterior, prin inventivitate și creativitate, o nouă folosință. Asociația caută prin intermediul platformei voluntari pentru strângerea de fonduri.

Detalii și înscriere

Share this article
Prev Post

Peste 6 milioane de tone de microparticule rezultate din uzura anvelopelor ajung anual în atmosferă și oceane. Soluția unui startup britanic la această problemă

Next Post

Huawei România a lansat a IX-a ediție a programului Seeds for the Future, dedicat tinerilor pasionați de noile tehnologii care răspund unor probleme sociale majore și care vor să „experimenteze îndeaproape cultura chineză”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next