Companii responsabile față de mediu și oameni

Lidl sprijină producătorii ale căror fructe și legume sunt mai puțin estetice, punând preț pe calitate și pe evitarea risipei alimentare

Retailerul Lidl GB s-a angajat să sprijine producătorii de fructe și legume din Marea Britanie, asigurându-se că legumele „mai puțin perfecte” nu se irosesc. Scopul său este de a ajuta producătorii să facă față provocării reprezentate de o cantitate tot mai mare de culturi pipernicite din cauza „celor mai calde și mai secetoase condiții meteorologice din ultima jumătate de secol”.

Lidl va contribui la evitarea risipei de produse de calitate, în stare perfectă, din cauza unor variații estetice, de exemplu, o dimensiune diferită de cea cu care sunt obișnuiți cumpărătorii – cunoscut sub numele de „wonky veg”.

„Fermierii din întreaga țară se confruntă cu o mare provocare în acest an, din cauza condițiilor meteo extreme înregistrate în lunile de vară”, a declarat Ryan McDonnell, CEO Lidl GB. „Recolta poate arăta puțin diferită față de cea cu care suntem cu toții obișnuiți, însă este aceeași calitate britanică excelentă. Prin urmare, dorim să ne arătăm sprijinul față de furnizorii noștri, lucrând cu ei pentru a găsi soluții care să ne ajute.

„Premisa Lidl este ca mâncarea bună să fie accesibilă și la îndemâna tuturor, iar gama noastră de produse proaspete este esențială pentru a realiza acest lucru. În timp ce unele supermarketuri au ales să creeze o etichetă separată „wonky veg” pentru produsele care nu se încadrează în anumite specificații, noi nu credem în crearea unei piețe false.”, a adăugat Ryan McDonnell.

De asemenea, Lidl s-a angajat să finanțeze și să implementeze, până în 2025, 10 proiecte privind deșeurile alimentare pe întreg lanțul de aprovizionare, pentru a colabora cu furnizorii în vederea găsirii unor soluții suplimentare de reducere a deșeurilor.

Acest lucru se bazează pe inițiativele Lidl de a aborda problema risipei de alimente în întregul lanțul de aprovizionare, fiind unul dintre primele supermarketuri care a semnat în 2016 angajamentul NFU privind fructele și legumele, contribuind la o colaborarea durabilă cu toți cultivatorii.

Share this article
Prev Post

Green Revolution organizează a 2-a ediție a Târgului de jucării “2nd Life” în Parcul Herăstrău

Next Post

Synevo România a lansat o competiție de proiecte pentru ONG-uri și instituții publice. Sunt așteptate Soluții pentru Comunitate în domeniile sănătății, educației și mediului

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next