Companii responsabile față de mediu și oameni

12.000 de români din 63 de orașe au schimbat PET-ul cu biletul

Campania națională „România schimbă PET-ul cu biletul”, lansată de Kaufland România și Act for Tomorrow, s-a încheiat, iar câteva dintre rezultatele în cifre comunicate sunt următoarele:

  • cea mai amplă campanie națională care promovează călătoriile cu transportul public în schimbul colectării separate a deșeurilor a avut loc în ziua de 16 septembrie (Vinerea Verde), în cadrul Săptămânii Europene a Mobilității;
  • campania a mobilizat 63 de orașe, 32 de instituții publice din țară, primării, consilii județene, societăți de transport local, direcții județene de tineret și sport, 46 de ONG-uri locale și peste 200 de voluntari;
  • campania s-a desfășurat în parcările a peste 130 de supermarketuri Kaufland din cele 63 de orașe;
  • peste 12.000 de români din cele 63 de orașe au colectat și introdus în automatele de colectare selectivă din parcările Kaufland 87.000 de PET-uri/doze de aluminiu/sticle. În Cluj-Napoca, de pildă, s-au implicat în campanie 400 de clujeni, potrivit monitorulcj.ro, iar în Brașov și Făgăraș, 600 de locuitori, scrie bzb.ro.

Organizatorii „România schimbă PET-ul cu biletul” și-au propus să continue campania și anul viitor, „oferind românilor din cât mai multe orașe din țară șansa de a-și aduce contribuția la diminuarea poluării urbane”.

Alte detalii despre campanie

Foto credit: pg. de Fb. Act For Tomorrow

Share this article
Prev Post

PMB a publicat rezultatele competiției de proiecte în domeniile protecției mediului și a animalelor. Sunt propuse pentru finanțare 2 din 7 proiecte ONG înscrise în runda a 2-a

Next Post

Fundația TELUS International Romania a lansat o nouă rundă de finanțare pentru proiecte ONG de mediu, educație și sănătate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next