Kaufland oferă reduceri egale cu valoare garanției recuperate la returnarea recipientelor SGR

Kaufland România derulează, în perioada 6-12 mai, o nouă campanie de încurajare a reciclării, cu recompense pentru clienții fideli, care au adoptat acest comportament responsabil.

Clienții care aduc la Kaufland recipientele cu sigla „Ambalaj cu garanție” și scanează tichetul valoric și cardul de client la casa de marcat, primesc încă o dată valoarea tichetului, ca reducere în aplicația Kaufland Card.

Mecanismul campaniei

Până duminică, 12 mai, clienții care aleg să returneze ambalajele eligibile SGR la orice magazin Kaufland, pot beneficia de avantaje suplimentare. După introducerea recipientelor, automatul eliberează un tichet valoric, pe care clientul îl poate folosi la cumpărăturile efectuate în aceeași perioadă, 6-12 mai, cu condiția să scaneze și Kaufland Card la casa de marcat.

Astfel, clienții primesc automat în contul de utilizator din aplicația Kaufland Card un voucher de reducere, cu valoare egală cu cea a tichetului folosit.

Voucherul din aplicație este valabil începând cu 23 mai 2024, în toate magazinele Kaufland România. Valoarea acestuia diferă în funcție de numărul ambalajelor returnate, fiind echivalentă cu suma garanției recuperate prin tichetul valoric, cu o limită maximă de 50 de lei pentru fiecare utilizator Kaufland Card.

Noua inițiativă face parte din angajamentul continuu al Kaufland de a susține practicile sustenabile și a pune la dispoziția clienților toate mijloacele pentru adoptarea unui stil de viață responsabil.

Cu o rețea de automate de colectare, disponibilă la nivel național în toate magazinele sale încă din anul 2021, compania a ajuns în prezent la un număr de 488 de guri colectoare. Cel mai mare echipament de colectare separată a deșeurilor din România se află în parcarea magazinului Kaufland Barbu Văcărescu din București. Acesta are șase guri de colectare și o capacitate de stocare temporară de 60.000 de ambalaje.

Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland.

Crezul companiei este că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu organizații neguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari.

Share this article
Shareable URL
Prev Post

Mai mult de una din cinci mașini vândute în 2024 ar urma să fie electrică. Numărul de EV vândute, estimat la 17 milioane

Next Post

Cantitate record, de 181 tone de alimente, donate de clienții Lidl pentru comunitățile defavorizate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next