Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, a lansat „Tradiții culinare sustenabile”, prima sa emisiune culinară online care își propune să readucă la viață rețete românești mai puțin cunoscute, gătite cu ingrediente locale, de sezon, care presupun lanțuri scurte de aprovizionare, produc mai puțină poluare și aduc beneficii pentru sănătate și comunitate.
Prin acest demers, brandul continuă educația către un stil de viață sustenabil, pe care s-a concentrat în ultimii ani.
Gazda emisiunii „Tradiții culinare sustenabile” este Marius Tudosiei, fondatorul proiectului Băcănia Veche, un cunoscut promotor al ingredientelor locale și al gătitului sănătos. Primul episod este disponibil pe canalul de YouTube Arctic.
În fiecare episod avem ocazia să descoperim un alt ingredient-vedetă, de sezon și accesibil, care se transformă într-o poveste de viață.
Alături de Marius Tudosiei, în fiecare episod este prezent și un invitat special, din arii geografice diferite ale României, care aduce în discuție, pe lângă rețete autentice, și tradiții specifice zonei sale.
„Prin acest proiect ne-am propus să abordăm din nou sustenabilitatea și consumul responsabil, de data aceasta dintr-o perspectivă centrată pe edutainment. Marius Tudosiei este gazda perfectă pentru a pune în lumină comori gastronomice care de abia așteaptă să fie descoperite. La rândul său, Arctic vine cu inspirația, cu o gamă de electrocasnice încorporabile versatile și cu o înțelegere profundă a responsabilității pe care o are în calitate de cel mai vândut brand de electrocasnice de mari dimensiuni din România. Această inițiativă nu este doar despre a găti rețete delicioase și autentice, ci și despre a construi un dialog autentic cu comunitatea, pornind de la valorile noastre de bază, sustenabilitatea și responsabilitatea socială”, a declarat Gabriel Eremia, Director Marketing & Product Management, Arctic.