Companii responsabile față de mediu și oameni

Banca Transilvania susține Via Transilvanica printr-un parteneriat strategic, pe cel puțin trei ani, cu Tășuleasa Social

Banca Transilvania susține Via Transilvanica printr-un parteneriat strategic, pe cel puțin trei ani, cu Tășuleasa Social. BT contribuie atât financiar, cât și prin acțiuni de voluntariat și promovare. Via Transilvanica – Drumul care unește se adresează celor care, indiferent de vârstă, doresc să descopere locuri, istorie, cultură și comunități, dar și activități de mișcare în aer liber. Pe o lungime de 1.400 de kilometri, unește țara pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu-Severin, trecând prin 10 județe.

“Pentru noi, Via Transilvanica este un proiect de țară, un proiect în care ne regăsim perfect, pentru că întreg proiectul vorbește despre România, la fel ca BT. Ne dă ocazia să facem și mai mult pentru țara noastră, să contribuim la formarea unei comunități atașate de natură și la dezvoltarea comunităților prin care trece. Acesta unește România, reinventează turismul, este despre curaj, mobilizare, generozitate și sustenabilitate” – afirmă Ӧmer Tetik, director general, Banca Transilvania.

Colaborarea între Banca Transilvania și Asociația Tășuleasa Social are un istoric de zece ani, prin programele de împăduriri cu voluntari, denumite Pădurea Transilvania. De-a lungul timpului, BT, Tășuleasa Social și peste 15.000 de voluntari au împădurit cu 450.000 de puieți o suprafață totală de 75 de hectare, în mai multe județe din țară.

“Acum, după realizarea primului traseu de lungă distanță din România, care a devenit o infrastructură națională de 1.400 kilometri, suntem foarte bucuroși să-i avem din nou parteneri pe Banca Transilvania, pentru a-l putea îngriji și a-l face sustenabil. Calitatea și siguranța traseului sunt prioritățile noastre în următorii trei ani, iar pentru a asigura acest lucru pentru cei care-l vor folosi, este nevoie de un partener de lungă distanță”. – declară Alin Ușeriu, președintele Asociației Tășuleasa Social.

Proiectul Via Transilvanica, lansat de Asociația Tășuleasa Social în 2018 și finalizat în 2022, promovează valorile culturale, entice, istorice, naturale și diversitatea României.

Share this article
Prev Post

Transavia, distinsă cu premiul Sustainability Project of the Year: Environment în cadrul Galei Business Review Awards

Next Post

Studiu VELUX: renovarea clădirilor vechi este soluția pentru eficiența energetică și sustenabilitate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next