Companii responsabile față de mediu și oameni

Campania „Din dragoste pentru bucătăria Arctic” reinterpretează 8 rețete populare din România în versiuni keto, vegan și fără gluten

Brandul Arctic, parte din grupul Beko România, a lansat campania digitală „Din dragoste pentru bucătăria Arctic” – o serie de materiale video culinare captivante și accesibile care propune reinterpretarea celor mai căutate 8 rețete din România în versiuni keto, vegan și fără gluten.

Primele trei sortimente preparate în acest stil sunt cele specifice Sărbătorilor Pascale: drob, pască și cozonac.

În ultimii ani, preferințele gastronomice ale consumatorilor români au reflectat o tranziție semnificativă către stiluri noi. În special în cazul generațiilor tinere este evidentă creșterea apetitului pentru stiluri culinare adaptate la diversitatea culturală și la influențele internaționale, cum ar fi cele vegane, vegetariene, keto sau fără gluten. Ultimele tendințe arată că generația Z preferă alimentele integrale, organice și pe bază de plante – percepute ca alternative sănătoase – și evită alimentele procesate, pe care le privesc negativ. Milenialii caută, la rândul lor, alimente naturale și sănătoase.

Ne continuăm misiunea de a evolua împreună cu românii, oferindu-le produse de cea mai bună calitate. Odată cu redenumirea companiei în Beko România, brandul Arctic, un brand puternic, continuă să crească și să se dezvolte. Prin intermediul campaniei „Din dragoste pentru bucătăria Arctic”, oferim soluții inovatoare alături de tehnologiile de vârf care redefinesc modul în care ne raportăm la ceea ce facem zi de zi în bucătărie. Arctic este un brand care privește spre viitor, iar prin această campanie ne propunem să răspundem nevoilor generațiilor celor mai tinere, onorând, în același timp, tradiția. Din dragoste pentru români, Arctic reinterpretează rețetele copilăriei într-o adaptare la tendințele gastronomice actuale, oferind soluții ușor de implementat”, a declarat Gabriel Eremia, Director Marketing & Product Management, Beko România. 

Canalul principal al campaniei este YouTube, unde a fost creat un playlist dedicat care acoperă cele 3 categorii de rețete.

Prin această inițiativă, brandul Arctic își continuă parcursul axat pe promovarea unui stil de viață responsabil, fiind, alături de show-ul gastronomic online „Tradiții culinare sustenabile”, o extindere firească a campaniei „Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic”, lansată în octombrie 2022.

Despre Beko România

Beko România, care are în portofoliul său brandurile comerciale Arctic, Beko și Grundig, este parte a grupului Beko B.V. Cu investiții de peste 391 de milioane de euro în unitățile sale de producție din România începând din 2002, Beko România și-a extins semnificativ capacitatea de producție și a integrat sustenabilitatea în centrul modelului său de afaceri. Compania exportă în prezent 84% din producția totală în peste 80 de țări.

Beko România S.A. deține în România două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală, fabrica de la Găești, unde au fost produse până în prezent peste 44 de milioane de aparate frigorifice și fabrica de mașini de spălat din Ulmi, prima fabrică Industry 4.0 din România, dotată cu cele mai recente tehnologii în materie de robotizare, inteligență artificială, machine learning și automatizare a proceselor. Datorită performanțelor sale în materie de sustenabilitate, fabrica din Ulmi a fost desemnată de către Forumul Economic Mondial (WEF) drept unul dintre cele mai verzi centre de producție din lume, primind statutul de Sustainability Lighthouse, unul dintre puținele de acest tip din Europa.

Compania a obținut certificarea internațională Best Places to Work 2023, fiind recunoscută drept unul dintre angajatorii de top din România.

Cu o istorie de peste 50 de ani, brandul de consumator Arctic este lider în clasamentul brandurilor autohtone, ocupând, pentru al patrulea an consecutiv, primul loc în Top „Cele mai puternice branduri românești”, conform studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research și BIZ (2020, 2021, 2022, 2023).

Share this article
Prev Post

Debut comercial pentru pantofii sport compostabili Puma Re: Suede 2.0

Next Post

Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate (Leroy Merlin)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next