Companii responsabile față de mediu și oameni

Clienții PENNY pot primi pliantul cu reduceri și promoții direct pe Whatsapp

PENNY România este primul retailer din România care oferă clienților săi, începând cu 8 mai a.c., posibilitatea de a primi ofertele săptămânale direct pe mobil, prin aplicația Whatsapp.

Inițiativa reprezintă un nou pas pe care compania îl face pentru a veni rapid în întâmpinarea nevoilor clienților prin soluții digitale simple și totodată centrate pe sustenabilitate.

Clienții PENNY vor putea primi pliantul, de regulă, în fiecare miercuri dimineață, urmând pașii următori:

  • Scanezi și deschizi codul QR din pagină cu smartphone-ul tău sau dai click pe butonul „Abonează-te acum” de mai jos;
  • Se va deschide canalul de WhatsApp PENNY;
  • Trimiți mesajul gata formulat din fereastra de chat. Abonamentul tău gratuit este activat prin trimiterea mesajului prestabilit, iar după activare, primești gratuit pliantul săptămânal.

Mai multe informații despre prelucrarea datelor pot fi găsite aici.

Share this article
Prev Post

„Spidermanul francez” s-a cățărat pe un zgârie-nori din Barcelona pentru a atrage atenția asupra schimbărilor climatice

Next Post

PNRR. Ministerul Educației a lansat apelul competitiv de proiecte „Construirea și dezvoltarea unei rețele-pilot de școli verzi”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next