Companii responsabile față de mediu și oameni

Dacia Spring, locul 3 în clasamentul celor mai vândute vehicule electrice din Europa către clienţii persoane fizice, în primele 5 luni ale lui 2022

Dacia a publicat astăzi rezultatele comerciale din primul semestru (S1) 2022. Dacia își continuă creșterea și se menține pe podiumul european al vânzărilor către clienții persoane fizice. Vânzările Dacia în primele 6 luni ale anului în curs s-au ridicat la 277.885 unităţi, în creștere cu 5,9% faţă de cele înregistrate în perioada similară a anului trecut.

Acest rezultat se explică atât prin succesul modelelor consacrate ale mărcii, Sandero (112.000 unităţi, +1,8% vs. S1 2021) şi Duster (99.000 unităţi, +5,5% vs. S1 2021), cât şi prin performanța comercială înregistrată de noile modele lansate în ultimul an: Spring (20.000 unităţi) şi Jogger (21.700 unităţi).

Dacia este astfel singura marcă europeană din rândul celor mai mari 20 de branduri auto din perimetrul Europa ale cărei vânzări au crescut în primul semestru. Dacia îşi menține poziţia a 3-a pe piaţa europeană în clasamentul vânzărilor de autoturisme către clienţii persoane fizice.

Sandero rămâne şi în primul semestru din 2022 cel mai vândut model către clienţii particulari din Europa (poziție pe care o deține anual, fără întrerupere, din 2017). La rândul său, Duster rămâne cel mai vândut SUV către clienţii persoane fizice începând din 2018.

Dacia Spring înregistrează, în medie, peste 5.000 de comenzi lunar de la începutul anului 2022. Modelul electric ocupă astfel locul 3 în clasamentul celor mai vândute vehicule electrice din Europa către clienţii persoane fizice în Europa (îmmatriculări în perioada ianuarie – mai 2022, datele din iunie nefiind încă disponibile).

Piața din România

Dacia a înmatriculat în primele 6 luni ale anului 2022 un număr de 16.382 de vehicule pe piaţa din România, în creștere cu 34% faţă de rezultatul înregistrat în semestrul 1 al anului precedent.

Dacia Spring ocupă poziția a 4-a în topul celor mai vândute autoturisme din România în acest interval, cu 2.385 unităţi comercializate. Primul model electric al mărcii Dacia s-a impus ca liderul autoritar al segmentului EV din România, deținând peste 50% din totalul vânzărilor de vehicule 100% electrice.

Detalii Noul Spring

Share this article
Prev Post

Orașul inteligent Suita, dezvoltat de Panasonic, este primul din Japonia care își va produce întreaga energie electrică din surse regenerabile

Next Post

Comisia de Mediu din PE a votat aproape în unanimitate noile reguli aplicabile companiilor din UE, menite să stopeze defrișările și degradarea pădurilor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next