Companii responsabile față de mediu și oameni

DS Smith și Carlsberg Polonia testează ambalajul complet reciclabil Round Wrap care reduce emisiile de CO2

DS Smith și Carlsberg Polonia au încheiat un parteneriat pentru testarea și introducerea pe piața poloneză a ambalajului Round Wrap, o soluție de ambalare multi-pack de pionierat care rotunjește colțurile și reduce utilizarea foliei termocontractabile pe paleți, fiind astfel concepută pentru a reduce emisiile de CO2 în comparație cu multi-pack-urile standard din carton ondulat.

Soluția de ambalare a produsului este complet reciclabilă și se preconizează că va economisi până la 224 de tone de CO2 anual pentru Carlsberg în Polonia, iar designul pe bază de fibre cu colțuri rotunjite este, de asemenea, conceput pentru a proteja și a păstra produsele intacte în timpul transportului.

Forma rotunjită a DS Smith Round Wrap este mai avantajoasă și în ceea ce privește brandingul și designul, deoarece oferă mai multe oportunități de a poziționa identitatea de brand și grafica pe colțurile rotunjite ale ambalajului, precum și pe întreaga suprafață laterală de 360 de grade a pachetului.

Echipa de design DS Smith a utilizat instrumentul unic DS Smith Circular Design Metrics (CDM) pentru a măsura impactul noii soluții de ambalare pentru Carlsberg Polonia. Procesul implică utilizarea a opt indicatori cheie, inclusiv amprenta de carbon, proiectarea pentru reutilizare, optimizarea lanțului de aprovizionare și gradul de utilizare a materialelor. Indicatorii relevă performanța unui design de ambalaj și permit echipelor de design DS Smith să măsoare performanța sa de sustenabilitate cu o acuratețe și o perspectivă sporite.

„Suntem mândri să colaborăm cu Carlsberg Polonia pentru o lansare de test a DS Smith Round Wrap. Această inovație sustenabilă în materie de ambalaje a fost dezvoltată folosind parametrii noștri de proiectare circulară, oferind sustenabilitate, avantaje pentru lanțul de aprovizionare și oportunități de branding. Acest lucru este în concordanță cu angajamentul companiei noastre de a redefini ambalajul pentru o lume în schimbare și cu strategia și misiunea noastră de sustenabilitate Now & Next, deoarece ne ajutăm clienții să elimine deșeurile și să se îndrepte către o economie circular.” a declarat Reinier Schlatmann, Regional Managing Director, Packaging Division, East Europe, DS Smith.

Share this article
Prev Post

Rezultate Swimathon 2024: 1.471.246 lei prin implicarea a peste 9.000 de donatori

Next Post

deSmog: Mari agenții de publicitate cu clienți poluanți, răsplătite pentru „Sustenabilitate” la festivalul Cannes Lions

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next