Companii responsabile față de mediu și oameni

Electric Castle: participanții la festival au colectat peste 15.000 de PET-uri și doze de aluminiu în campania „Tu reciclează, Lidl donează” dedicată renovării castelului Bánffy din Bonțida

Lidl România a donat și în acest an câte 1 leu pentru fiecare PET sau doză colectată de participanții la festivalul Electric Castle în cadrul campaniei „Tu reciclează, Lidl donează”, dedicată renovării castelului Bánffy din Bonțida.

Pentru a răsplăti și stimula implicarea a cât mai multor participanți în această inițiativă de colectare separată a deșeurilor și ajutor comunitar, Lidl a multiplicat de 13 ori suma, astfel încât 200.000 de lei vor fi direcționați în final către lucrări de racordare a castelului la energie electrică și modernizarea celei existente. Partenerul Lidl România în acțiunea de colectare a deșeurilor a fost GreenPoint Management.

Din 2019 și până acum, Lidl România a investit în total 540.000 de lei în renovarea castelului Bánffy, al cărui proiect de reabilitare este coordonat de Fundația Transylvania Trust.

Acțiunile Lidl România în reducerea cantității de deșeuri din plastic fac parte din strategia REset Plastic a Grupului Schwarz, din care retailerul face parte, care cuprinde mai mute direcții de acțiune: reducerea cantității de plastic din ambalaje și regândirea design-ului acestora, reciclare și eliminarea completă a acestui material, inovare și educare în domeniu.

Share this article
Prev Post

Coca-Cola HBC a donat Primăriei Timișoara 20 de tomberoane inteligente de gunoi Big Belly. Acestea sunt alimentate cu energie solară

Next Post

Black Sea ClimAccelerator: startupurile verzi aflate în proces de dezvoltare și scalare se pot înscrie până pe 26 septembrie pentru finanțare și alte oportunități

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next