Companii responsabile față de mediu și oameni

Fondul pentru un viitor mai bun în comunități: 1.225.000 lei pentru proiecte de educație și mediu în 5 orașe noi

Lidl România și Federația Fundațiile Comunitare din România au lansat a 4-a ediție a programului național „Fondul pentru un viitor mai bun în comunități” și oferă granturi în valoare totală de peste 1.225.000 lei pentru inițiative de educație și mediu în 5 orașe nou intrate în program: Râmnicu Vâlcea, Râșnov, Miercurea-Ciuc, Suceava și Timișoara.

În această ediție, programul are două runde de aplicare. Începând cu 15 iunie, pot aplica pentru granturi ONG-uri și grupuri de inițiativă din Râmnicu-Vâlcea, Râșnov și Timișoara, urmând ca din 20 iulie să fie deschisă runda a doua de aplicare pentru Miercurea-Ciuc și Suceava.

Amenajarea de grădini în cartiere, hub-uri educaționale, ateliere anti-risipă și de reutilizare creativă a materialelor, șezători urbane intergeneraționale, informarea locuitorilor orașului pe tematici din sfera naturii, biodiversitate, tururi de „citizens science” și multe alte idei din comunitate vor putea fi finanțate prin granturi în valoare de până la 245.000 de lei pentru fiecare oraș.

Pe toată perioada de aplicare, fundațiile comunitare pun la dispoziție sesiuni de consiliere sau training pentru rafinarea ideilor de proiecte și pentru redactarea cererilor de finanțare.

La primele trei ediții, programul s-a implementat în alte 16 orașe din țară și a finanțat 111 inițiative locale.

Parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, Lidl este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent aproximativ 11.900 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

Federația Fundațiile Comunitare din România a fost fondată în 2012 și are rolul de a reprezenta la nivel naţional interesele fundaţiilor comunitare din România care contribuie la construirea unor comunități conștiente, generoase, incluzive și durabile. Federația susține 18 fundații comunitare însumând peste 7000 de proiecte și 51 de milioane de lei în investiții comunitare. În prezent, Fundațiile Comunitare derulează programe în 29 din cele 41 de județe din România.

Comunicatul integral, pe site-ul Lidl România

Informații specifice în legătură cu procesul de aplicare

Share this article
Prev Post

Granturi norvegiene pentru dezvoltarea startup-urilor românești în domeniile inovație verde în industrie, TIC și creștere albastră

Next Post

Noul program Rabla pentru Electrocasnice se lansează pe 17 iunie, cu un buget total alocat de 100 mil. lei și condiții mai stricte

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next