Kaufland și-a redus amprenta de carbon cu peste 3.500 de tone prin reutilizarea lăzilor pliabile EPS

Kaufland România și-a redus amprenta de carbon cu peste 3.500 de tone în anul 2021, prin folosirea lăzilor pliabile reutilizabile sustenabile EPS. Rezultatele înregistrate i-au asigurat astfel companiei, pentru al doilea an consecutiv, certificatul de sustenabilitate din partea Euro Pool System, principalul furnizor de logistică în domeniul ambalajelor reutilizabile pentru produse proaspete din Europa.

Acest rezultat vine în urma deciziei Kaufland de a introduce utilizarea lăzilor pliabile EPS pentru transportul de legume și fructe, în locul ambalajelor de unică folosință din carton.

În calitate de retailer important pe piața locală, Kaufland și-a luat angajamentul de a integra sustenabilitatea în toate acțiunile sale. Pe lângă reducerea propriei amprente de carbon, compania investește în mijloace prin care îi ajută și pe clienții și partenerii săi să își limiteze impactul asupra mediului.

Pentru acest certificat, au fost luate în calcul cele peste 10 milioane de rotații ale lăzilor EPS, pe parcursul anului 2021.

Instrumentul de calcul a fost dezvoltat de fundația Stiftung Initiative Mehrweg (SIM) din Germania, aprobat anterior de institutul Fraunhofer IBP din Stuttgart. Fundația a fost înființată în 1996 cu scopul de a crește gradul de conștientizare a reducerii deșeurilor în industria retailului.

Kaufland se implică constant în acțiuni de protejare a mediului înconjurător și și-a asumat să susțină și să contribuie la atingerea celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD-uri) lansate de Organizația Națiunilor Unite (ONU), printre care se numără Viața terestră, Acțiune climatică și Consumul și Producția Responsabile.

Foto: Euro Pool System

Total
5
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Prev
Românii sunt îngrijorați de schimbările climatice și își ajustează comportamentul de cumpărare pentru a limita impactul negativ asupra mediului (studiu Deloitte)

Românii sunt îngrijorați de schimbările climatice și își ajustează comportamentul de cumpărare pentru a limita impactul negativ asupra mediului (studiu Deloitte)

8 din 10 români consideră că schimbările climatice sunt cauzate de activitățile

Next
Condițiile meteorologice extreme provoacă Germaniei pagube anuale de peste 6,5 mld. euro

Condițiile meteorologice extreme provoacă Germaniei pagube anuale de peste 6,5 mld. euro

Căldura extremă, seceta şi inundaţiile generate de schimbările climatice au

You May Also Like