Companii responsabile față de mediu și oameni

Mars începe să calculeze și să raporteze valoarea socială în Regatul Unit

Mars UK a început să calculeze contribuția sa la valoarea socială a economiei britanice, punând accentul pe cuantificarea impactului său prin inițiative comunitare, perfecționare locală și practici comerciale responsabile.

Această inițiativă, scrie publicația edie, urmărește să extindă impactul companiei dincolo de valoarea estimată de 7,7 miliarde de dolari cu care contribuie la economia britanică prin valoarea adăugată brută (VAB), adică valoarea producției la prețuri de bază minus consumul intermediar evaluat la prețurile de achiziție.

Inițiativa Mars se aliniază la Legea privind valoarea socială a guvernului britanic, introdusă în 2012, care urmărește să valorifice puterea de cumpărare a sectorului public pentru a crea beneficii sociale, economice și de mediu.

Mars UK a încheiat un parteneriat cu Social Value Portal pentru a-și evalua în mod independent valoarea socială.

Directorul general al Mars Wrigley UK, Adam Grant, a declarat: „Moștenirea și prezența noastră de lungă durată în Regatul Unit este ceva de care suntem foarte mândri și, pe măsură ce ne apropiem de aproape un secol de activitate în Regatul Unit, recunoaștem importanța vitală a unei mai bune înțelegeri a valorii pe care o creăm dincolo de operațiunile noastre directe.

„Activitatea pe care o desfășurăm cu Social Value Portal ne oferă o bază de referință, permițându-ne să ne urmărim activitatea cu o viziune mai holistică a activității noastre sociale, de mediu și economice.”

Contribuțiile Mars la valoarea socială

În Raportul său 2023 privind valoarea socială, Mars UK a dezvăluit că a generat o valoare socială de peste 88 de milioane de lire sterline în cadrul celor trei afaceri cu bunuri de larg consum ambalate din Marea Britanie – snacks, food, nutrition. Această cifră se traduce prin aproximativ 23.000 de lire sterline de valoare socială creată de fiecare angajat.

Mars UK s-a alăturat, de asemenea, Grupului operativ național privind valoarea socială, o colaborare între guvernul britanic, administrațiile descentralizate, autoritățile locale și alți actori din sectorul privat. Taskforce-ul elaborează recomandări pentru maximizarea contribuțiilor la valoarea socială în Regatul Unit și pentru o mai bună măsurare a acestor rezultate.

Inițiativa este văzută ca o oportunitate de a stimula colaborarea în vederea creării unor comunități sustenabile și echitabile.

Directorul executiv al Social Value Portal, Guy Battle, a declarat: „Având în vedere dimensiunea activității economice, răspândirea geografică și bogăția locurilor de muncă create de sectorul bunurilor de consum ambalate, industria este poziționată în mod unic pentru a crea schimbări durabile și pozitive la scară largă.

„De exemplu, dacă toți angajații din sectorul alimentelor și băuturilor s-ar oferi voluntari pentru o zi pe an, s-ar genera o valoare socială de peste 50 de milioane de lire sterline.

„Acest tip de acțiune colectivă radicală ar putea stimula în mod semnificativ economiile locale, ar reduce inegalitățile și ar accelera acțiunile climatice.”

Share this article
Prev Post

81% dintre ambalajele puse pe piaţă în luna septembrie au fost recuperate prin SGR

Next Post

Caravana ECOTIC: 10 ani de traseu eco educativ în România

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next