Companii responsabile față de mediu și oameni

Novak Djokovic blamează băuturile nesănătoase îmbuteliate în sticle de plastic și devine ambasadorul Waterdrop. „Cred că lucrând împreună putem avea un impact semnificativ, eliminând toate sticlele de plastic din turnee”

Novak Djokovic blamează băuturile nesăntoase îmbuteliate în sticle de plastic și se alătură companiei Waterdop ca investitor și ambasador.

„A deveni un atlet nu înseamnă doar talent și antrenament, ci se bazează pe alegerile pe care le faci pentru propriul corp. A trebuit să cercetez mai multe domenii și să aplic cunoștințele dobândite în viața mea de zi cu zi. Un stil de viață sănătos include o hidratare corespunzătoare, fără concesii cu privire la impactul asupra mediului. Cred că lucrând împreună putem avea un impact semnificativ, eliminând toate sticlele de plastic din turnee”, declară Novak Djokovic. „Vreau să-mi asum responsabilitatea pentru alegerile mele ca atlet, figură publică și tată, și să nu mai promovez utilizarea oricăreia dintre aceste băuturi îmbuteliate.”

Waterdrop deja avea un nume în lumea sportului, devenind un standard pentru hidratare prin lansarea produsului waterdrop Microlyte: o nouă capsulă efervescentă de stimulare a hidratării ce conține cinci electroliți și nouă vitamine. Spre deosebire de băuturile sportive tradiționale, waterdrop Microlyte are o aromă naturală, nu conține zahăr sau cofeină și elimină deșeurile plastice, prin faptul că acestea se dizolvă în apă, fără a fi nevoie să fie îmbuteliate.

„Suntem încântați că Novak Djokovic, unul dintre cei mai mari jucători de tenis ai timpurilor și unul dintre cei mai respectați campioni în lumea sporturilor, se alătură echipei noastre în calitate de investitor și ambasador. Este o adevărată inspirație, nu doar pentru mine, ci pentru multe generații. Prin el, am întâlnit pe cineva dedicat cu adevărat planetei noastre, cu o înțelegere profundă a nevoii de hidratare. Dedicarea lui pentru un stil de viață sănătos și sustenabil se aliniază perfect cu misiunea noastră și suntem încrezători că, prin sprijinul lui, vom putea avea un impact real și vom revoluționa industria băuturilor răcoritoare”, declară Martin Murray, CEO și fondator waterdrop.

Despre Waterdrop

Misiunea companiei este de a încuraja oamenii să bea mai multă apă, într-un mod sustenabil. Capsulele fără zahăr, cu arome naturale, se dizolvă în apă și o îmbogățesc cu fructe naturale, plante și vitamine, și au fost apreciate de consumatori pentru proprietățile lor de sporire a hidratării. Waterdrop contribuie semnificativ la reducerea plasticului și a emisiilor de CO2.

Share this article
Prev Post

Biodeck se extinde pe piața internațională cu ajutorul sistemelor software

Next Post

Samsung Electronics România lansează a treia ediție Innovation Report 2022 dedicată dezvoltării durabile

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next