Companii responsabile față de mediu și oameni

C&A, printre brandurile angajate recent în atenuarea impactului asupra pădurilor seculare și pe cale de dispariție

Retailerul de îmbrăcăminte C&A s-a alăturat inițiativei Pack4Good a organizației de mediu Canopy, cu scopul de a atenua impactul asupra pădurilor seculare și pe cale de dispariție.

Potrivit publicației edie, aproximativ 15 noi branduri de fashion și stil de viață au aderat recent la această inițiativă cu promisiunea de a înceta să se aprovizioneze din păduri străvechi și pe cale de dispariție în lanțurile lor de aprovizionare cu textile și ambalaje, în încercarea de a sprijini refacerea naturii și conservarea biodiversității.

Printre aceste mărci se numără John Lewis & Partners, Kering, Groupe Beaumanoir, Zadig & Voltaire, PANGAIA, City Threads, 2WO+1NE=2, Zeus + Dione și House of Hackney.

Potrivit Canopy, 3,4 miliarde de copaci sunt tăiați în fiecare an pentru textilele pe bază de fibre artificiale celulozice, cum ar fi vâscoza, și pentru ambalajele din hârtie – echivalent cu tăierea a două terenuri de fotbal în fiecare secundă.

Pe lângă protejarea pădurilor, companiile vor investi în adoptarea unor alternative durabile, cum ar fi pasta de hârtie reciclată și materialele certificate de Forest Stewardship Council (FSC), în alternative circulare de fibre cu emisii reduse de dioxid de carbon, cum ar fi materialele Next Gen, și vor sprijini eforturile globale de conservare și restaurare a pădurilor.

Un raport publicat luna trecută a arătat că, în 2023, giganții din industria modei nu au făcut decât foarte puțin sau nu au progresat deloc în abordarea impactului lor social și de mediu negativ.

Sursa foto: Pixabay

Share this article
Prev Post

PE a adoptat directiva privind „dreptul la reparare” pentru consumatori. Eliminarea prematură a bunurilor generează în UE 35 mil. tone de deșeuri anual

Next Post

GreenUp – noul program strategic lansat de Veolia pentru accelerarea transformării ecologice a grupului

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next