„Plantăm Împreună” în 2022: cum împădurește Philips România, prin cause-related marketing, 8000 de puieți în sudul României

Lansată la începutul lunii aprilie 2022, campania Philips România, „Plantăm Împreună”, prin care compania s-a angajat să planteze un copac pentru fiecare comandă online de peste 250 de lei, a contorizat 6000 de comenzi cu această valoare înregistrate pe philips.ro.

Campania se desfășoară până pe 30 septembrie a.c., iar Philips se așteaptă să contribuie în parteneriat cu Viitor Plus – Adoptă un copac la împădurirea a 8.000 de puieți pe o suprafață de peste 1.5 hectare, din sudul României.

Copacii vor fi plantați în toamna lui 2022 în comuna Apele Vii, județul Dolj, pe un teren cu risc de deșertificare. După plantarea propriu-zisă, se vor realiza lucrări de îngrijire, pentru o perioadă de 3-7 ani, până când pădurea va crește independentă. 

Definiție

Cause-related marketing este o strategie de asociere a unei companii sau a unui brand comercial cu o cauză comunitară, în care donațiile corporate depind de un prag impus al volumului vânzărilor.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Prev
CE a aprobat schema de finanțare a statului german de 3 mld. euro destinată termoficării urbane din surse verzi

CE a aprobat schema de finanțare a statului german de 3 mld. euro destinată termoficării urbane din surse verzi

Comisia Europeană a aprobat schema de 2,98 miliarde de euro a guvernului german

Next
Fundația Skoll: burse pentru inițiatorii de soluții la provocările sociale și de mediu actuale care vor să urmeze un program de MBA

Fundația Skoll: burse pentru inițiatorii de soluții la provocările sociale și de mediu actuale care vor să urmeze un program de MBA

Fundația Skoll oferă 4 burse întreprinzătorilor care au înființat sau au lucrat