Companii responsabile față de mediu și oameni

Planul Walmart de a-și extinde semnificativ rețeaua de încărcare rapidă a vehiculelor electrice. 90% dintre americani locuiesc la mai puțin de 16 km de un Walmart

Gigantul de retail Walmart a anunțat că intenționează să instaleze încărcătoare rapide pentru vehicule electrice în „mii” de locații Walmart și Sam’s Club din SUA până în 2030, compania având deja instalate aprox. 1.300 de astfel de încărcătoare în peste 280 de locații.

Planul Walmart de a-și extinde semnificativ rețeaua de încărcare rapidă a vehiculelor electrice (EV) este o afacere importantă pentru infrastructura de încărcare a mașinilor care se dezvoltă rapid în țară. De altfel, Walmart este cel mai recent lanț de magazine sau de fast-food care anunță o inițiativă majoră de încărcare a vehiculelor electrice, după 7-Eleven, Subway sau Taco Bell.

Reducerea poluării provenite de la vehicule este un aspect crucial al angajamentului SUA în cadrul Acordului de la Paris de a reduce emisiile cu 50% față de nivelurile din 2005 până în 2030. Se așteaptă ca Agenția pentru Protecția Mediului din SUA să propună cât de curând un proiect de limitare a emisiilor de gaze de eșapament ale automobilelor, ca parte a unui plan de accelerare a tranziției către vehiculele electrice în SUA.

Comercianții cu amănuntul văd deja în asta o oportunitate de afaceri, gândindu-se nu doar la taxele de încărcare a vehiculelor electrice, ci și la posibilele subvenții guvernamentale menite să încurajeze companiile private să instaleze mai multe încărcătoare.

Avantajul Walmart în acest business este că 90% dintre americani locuiesc la mai puțin de 16 km de un Walmart, spune compania – un procent care subliniază potențialul Walmart de a pune încărcarea rapidă a vehiculelor electrice la îndemâna unui număr mult mai mare de șoferi, inclusiv în zonele insuficient deservite.

În plus, încărcarea unui vehicul electric poate dura între 20 și 30 de minute sau mai mult, în funcție de mașină și de sistemul de încărcare, ceea ce creează un grup de potențiali clienți mai predispuși să se plimbe prin magazin pentru a face cumpărături pe moment sau pentru a lua masa în zona de food court.

Share this article
Prev Post

Kaufland România a plantat o pădure în formă de K egală cu numărul de angajați

Next Post

Business Sustainability Management. Curs online organizat de Universitatea Cambridge

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next