Puma a invitat 4 tineri ecologiști să critice sincer și constructiv strategia sa de sustenabilitate

Compania de articole sportive Puma a anunțat că vrea să ofere tinerilor ecologiști „un loc la masă” în dezvoltarea și implementarea strategiei sale de sustenabilitate.

Prin noua sa inițiativă numită Voices of a RE:GENERATION, Puma a invitat patru activiști de mediu în vârstă de 20 de ani să își exprime părerea despre modul în care marca ar trebui să abordeze subiecte sociale și de mediu cheie.

Cei patru vor fi invitați la o serie de întâlniri interne pe o perioadă de un an, cu rolul de a fi „consultanți sinceri” ai strategiei și programelor actuale de sustenabilitate. Personalul specializat în aprovizionare și sustenabilitate va fi prezent la aceste întâlniri.

Cei patru tineri selectați să participe sunt: Alice Aedy, din Marea Britanie, care a cofondat platforma media Earthrise Studio; artista și consultantul vizual, Jade Roche, Franța; Luke Jaque-Rodney, vlogger de stil de viață sustenabil stabilit în Germania; Andrew Burgess, stabilit în SUA, cunoscut și sub numele de Wandy the Maker pentru marca sa de modă reciclată.

„Sustenabilitatea nu poate fi unilaterală. Nu se poate ca un singur brand să ia deciziile, mai ales atunci când consumatorii din întreaga lume interacționează cu produsele tale. Aștept cu nerăbdare să cercetez în profunzime eforturile Puma și să împărtășesc părerea mea despre cum se pot îmbunătăți. Este timpul ca generația noastră să aibă un loc la masă.” a spus Andrew Burgess.

Context

PUMA a organizat anul trecut, pe 6 septembrie, la Londra, un eveniment unic cu 225 de invitați, intitulat „Conferința Oamenilor”, în cadrul căruia au fost dezbătute cele mai presante provocări de mediu și sustenabilitate din industria modei, de la problema deșeurilor și utilizarea materialelor durabile, până la protejarea pădurilor și găsirea de noi modalități de colaborare în industrie.

Un studiu comandat de PUMA, care a intervievat 6000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani din Marea Britanie, SUA, Franța, Germania, Italia și Spania, indică faptul că 94% dintre aceștia sunt preocupați de problemele climatice. În același timp însă, aproape unul din cinci nu este motivat să contribuie la îmbunătățirea sustenabilității mediului, deoarece accentul se pune întotdeauna pe generațiile mai în vârstă.

Share this article
Shareable URL
Prev Post

Business Sustainability Management. Curs online organizat de Universitatea Cambridge

Next Post

Clienții Raiffeisen Bank își vor putea urmări impactul tranzacțiilor făcute prin aplicația Smart Market asupra mediului

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next