Companii responsabile față de mediu și oameni

ROCA Agri RDF publică primul său Raport Anual de Sustenabilitate, cu accent pe dezvoltarea agriculturii sustenabile în România

Raport de Sustenabilitate ROCA Agri RDF ECSR
Raport de Sustenabilitate ROCA Agri RDF ECSR

ROCA Agri RDF, holdingul de agricultură al ROCA Investments, a lansat primul său Raport de Sustenabilitate, evaluând impactul activităților sale asupra aspectelor sociale, economice și de mediu, și dezvăluind pilonii strategici care ghidează acțiunile sale de sustenabilitate. Prin această inițiativă, holdingul se angajează să adopte reguli solide de bune practici, contribuind astfel la dezvoltarea agriculturii sustenabile pe termen lung în România.

Înaintea implementării Directivei Europene privind raportarea sustenabilității corporative, care va intra în vigoare din anul financiar 2024, ROCA Agri RDF își propune o abordare integrată în domeniul agriculturii sustenabile. Astfel, holdingul își dorește să devină un jucător one-stop-shop pentru fermieri, aducând inovație în agricultura românească prin utilizarea unei abordări digitalizate cu creștere a productivității.

Citește și: D-ticket, abonamentul lunar de transport de 49 de euro din Germania, contribuie cu succes la reducerea emisiilor

În plus, prin transferul know-how-ului către partenerii săi, holdingul încurajează dezvoltarea sustenabilă a agriculturii locale, promovează practici responsabile și eficiente și contribuie la creșterea acestui sector vital pentru economie și mediu.

„Agricultura competitivă a viitorului, cea care se va tranzacționa pe marile burse internaționale, este agricultura sustenabilă, iar România are toate atributele pentru a redeveni un jucător strategic pe harta europeană a agriculturii. De aceea, aplicarea unor principii solide, măsurabile prin intermediul rapoartelor anuale de sustenabilitate, reprezintă un pas înainte în strategia noastră de scalare a acestui sector strategic al țării,” declară Florin Deznan, Președintele Consiliului de Administrație ROCA Agri RDF.

„La ROCA Agri RDF, ne-am asumat cu hotărâre rolul de a fi pionieri în promovarea unei agriculturi sustenabile în România. Ne concentrăm eforturile și resursele pentru a dezvolta și pune la dispoziție fermierilor soluții inovatoare și eficiente, care să contribuie la creșterea sustenabilă a sectorului agricol. Suntem mândri să jucăm un rol activ în asigurarea prosperității comunităților agricole, oferindu-le acces la tehnologii avansate, abordări digitalizate și expertiză de vârf. Angajamentul nostru este să fim un partener de încredere pentru fermieri și să promovăm împreună un viitor mai responsabil pentru agricultura românească”, declară Alexandru Savin, CEO ROCA Agri RDF.

Citește și: E-mobility în România: 22% dintre respondenți sunt conștienți că furnizorii de energie oferă soluții de e-mobilitate – Studiu E.ON

Raportul stabilește un nou set de standarde la nivelul agriculturii românești, identificând 5 piloni strategici de sustenabilitate pentru ROCA Agri RDF: Capitalul de Dezvoltare și Investiții, Agricultură Sustenabilă și Trading, Produse Sustenabile, Capitalul Natural și Capitalul Social.

Între prioritățile holdingului sunt incluse, astfel, achiziția de ferme și terenuri de înaltă calitate, atragerea altor companii relevante în cadrul holdingului, dezvoltarea ariei de producție și a celei de logistică, zonarea climatică, investiții în cercetare și dezvoltare aplicată pentru obținerea de produse de calitate și certificate, gestionarea resurselor naturale și protejarea biodiversității sau investiții în programe de educație pentru fermieri și angajați, inclusiv în programe de leadership pentru agricultori.

ROCA Agri RDF își prezintă în cadrul Raportului și Strategia de Sustenabilitate, care prioritizează multiple obiective ale agriculturii sustenabile, precum protejarea și conservarea biodiversității, reducerea amprentei de carbon, adaptarea inteligentă la schimbările climatice, abordări corecte de business, optimizarea responsabilă a resurselor naturale și implementarea tehnologiilor inovatoare.

Citește și: Kraft Heinz își stabilește ca obiectiv pentru 2030 reducerea cu 20% a utilizării plasticului virgin

Share this article
Prev Post

D-ticket, abonamentul lunar de transport de 49 de euro din Germania, contribuie cu succes la reducerea emisiilor

Next Post

Granturi în valoare totală de 80.000 GBP pentru proiecte climatice intergeneraționale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next