Companii responsabile față de mediu și oameni

Unilever lansează capsulele de rufe ce reduc cu 16% emisiile de CO2 din procesul de fabricație și vor fi ambalate în cutii de carton complet reciclabile

Una dintre cele mai cunoscute mărci de detergenți de rufe, Dirt Is Good (DIG, cunoscută și sub numele de Persil, Skip și OMO), lansează o capsulă concepută să ofere o îndepărtare puternică a petelor, precum și reduceri semnificative ale emisiilor de carbon și ale deșeurilor de plastic, informează compania într-un comunicat.

Capsulele au fost reformulate și optimizate pentru a fi utilizate în cicluri de spălare scurte și reci (20°C și mai puțin). Noua formulă reduce emisiile de gaze cu efect de seră din procesul de fabricație cu 16% și va ajuta consumatorii să economisească până la 60% din energia per utilizare acasă și emisiile echivalente de gaze cu efect de seră asociate cu utilizarea produsului, fără a compromite performanța de curățare a produsului Dirt Is Good.

Bazându-se pe strategia Clean Future a Unilever, capsulele reproiectate conțin ingrediente active biodegradabile, dintre care 65% sunt derivate din surse vegetale, iar ambalajul este și el mai blând cu planeta.

Pentru prima dată, capsulele DIG vor fi vândute într-o cutie de carton fără plastic, complet reciclabilă, ceea ce va permite economisirea a aproximativ 6.000 de tone de plastic pe an, echivalentul în greutate a 500 de autobuze cu 2 etaje.

Jumătate din carton este reciclat, iar restul provine din păduri certificate de Forest Stewardship Council, în conformitate cu angajamentele companiei de a reduce ambalajele din plastic și de a realiza un lanț de aprovizionare fără despăduriri. Cutia inovatoare, concepută în parteneriat cu Graphic Packaging International, este construită pentru a bloca umiditatea chiar mai eficient decât ambalajele de plastic actuale, pentru a împiedica lipirea capsulelor. Este, de asemenea, mai ușor de deschis și de închis, dar este, de asemenea, sigură pentru copii și complet reciclabilă.

Lansarea noilor capsule va avea loc mai întâi în Franța, urmând ca în curând să ajungă și la alte branduri din gamă din întreaga lume.

Share this article
Prev Post

România a avut în 2021 cele mai slab digitalizate întreprinderi din UE (Eurostat) 

Next Post

Kaufland România și Act for Tomorrow au Acționat pentru Ape pe malurile lacului Bicaz. 340 de voluntari au strâns peste 4,6 tone de deșeuri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next