Kraft Heinz a anunțat un nou obiectiv de reducere cu 20%, a utilizării plasticului virgin în ambalajele sale la nivel global până în 2030, în încercarea de a diminua dependența de combustibilii fosili în ambalarea produselor. Inițiativa companiei este estimată să economisească peste 45 de milioane de kilograme de plastic virgin.
„Pentru a ne atinge obiectivele ESG, inclusiv pentru a ajunge la zero emisii net de gaze cu efect de seră, nu putem continua să facem lucrurile așa cum am făcut-o în trecut.” a declarat Rashida La Lande, director general pentru sustenabilitate și afaceri corporative la Kraft Heinz. „Investim în tehnologii și parteneriate inovatoare care sunt esențiale pentru a ne ajuta să reproiectăm ambalajele, să eliminăm plasticul inutil, să creștem utilizarea conținutului reciclat și să influențăm adoptarea modelelor de reutilizare. Acesta este încă un mod prin care ne renovăm portofoliul de produse, nu doar pentru a oferi opțiuni mai durabile, ci și pentru a răspunde așteptărilor consumatorilor noștri.”
Acest obiectiv se bazează pe investițiile existente pe care compania le-a făcut în întregul său portofoliu pentru a reduce utilizarea plasticului și pentru a-și atinge obiectivele mai largi în materie de ambalaje, inclusiv obiectivul de a face 100% din ambalajele reciclabile, reutilizabile sau compostabile până în 2025 și de a ajunge la zero emisii de gaze cu efect de seră până în 2050, reducând la jumătate emisiile până în 2030.
Mai multe informații despre obiectivele de sustenabilitate Kraft Heinz