Campania se desfășoară în colaborare cu organizația neguvernamentală People in Need, care oferă ajutor în peste 50 de țări din Europa, Asia și Africa, în primul rând persoanelor afectate de dezastre naturale, război sau sărăcie. People in Need abordează probleme sistemice, legate de accesul la educație, asistență medicală de calitate sau de mediu.
„Cu noul nostru recipient, Ocean Bottle, în ediție limitată, ne vom concentra asupra unuia dintre proiectele noastre de dezvoltare pentru a sprijini îmbunătățirea existenței resurselor de apă potabilă, deoarece fără apă nu există viață. Vom dona 10% din prețul fiecărei sticle borosilicate Ocean vândute pentru construirea de fântâni în țările din lumea a treia, unde această resursă este rară sau chiar inexistentă. Primul și cel mai dificil pas este conștientizarea existenței acestei nevoi. De aceea, dorința noastră este de a implica direct cât mai mulți consumatori în sprijinirea proiectului”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.
Waterdrop este un brand fondat în 2016 cu misiunea de a încuraja oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.
Read next
5 min read