Companii responsabile față de mediu și oameni

Clean Creatives. Peste 500 de firme de publicitate și comunicare s-au angajat să nu mai lucreze cu corporații din industria combustibililor fosili

Peste 500 de agenții de publicitate, PR, comunicare și de recrutare au aderat până în prezent la campania ”Clean Creatives” lansată acum 2 ani și jumătate de organizația Fossil Free Media, semnând un angajament de a nu mai colabora cu corporațiile din industria combustibililor fosili.

„Industria publicitară se schimbă, iar aceste agenții se află în fruntea unei schimbări istorice care le îndepărtează de clienții poluanți. Ele demonstrează că se poate dezvolta o afacere creativă puternică fără a se baza pe clienții care utilizează combustibili fosili”, a declarat Duncan Meisel, directorul executiv al Clean Creatives, citat de publicația edie. „Întrebarea pentru directorii celorlalte agenții este simplă: vreți să fiți un lider în această tranziție sau vreți să rămâneți în spatele ei? Cele mai strălucite minți ale industriei noastre sunt pregătite să se unească pentru a aborda criza climatică și sperăm că aceste promisiuni îi vor inspira și pe alții să ni se alăture în acest efort.”

Clean Creatives a derulat mai multe campanii de sensibilizare pe tema influenței industriei combustibililor fosili în publicitate și marketing, inclusiv raportul anual F-List, care face o radiografie a agențiilor de publicitate și de PR care lucrează pentru industria combustibililor fosili.

Anul trecut, Clean Creatives a coagulat peste 450 de oameni de știință pentru publicarea unei scrisori în care se cerea agențiilor de PR și de publicitate să introducă măsuri pentru a opri răspândirea „dezinformării” climatice (greenwashing). Scrisoarea avertizează că firmele producătoare de combustibili fosili colaborează cu aceste agenții pentru a răspândi dezinformări cu privire la propriile abordări în materie de sustenabilitate.

Oamenii de știință au cerut agențiilor să renunțe la clienții din industria combustibililor fosili care intenționează să extindă producția de petrol și gaze. O analiză realizată anterior de The Guardian, mai scrie edie, a constatat că mai mult de una din cinci reclame legate de climă pe Google „au fost plasate de companii cu interese semnificative în domeniul combustibililor fosili”.

Informații despre Clean Creatives

Foto credit: Fossil Free Media

Share this article
Prev Post

Auchan „testează” viitorul sistem de garanție-returnare oferind câte un voucher de fidelitate în valoare de 0,5 lei pentru fiecare ambalaj reciclat în magazine sale

Next Post

Volkswagen cere amânarea până în 2026 a implementării noilor reglementări UE privind emisiile

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next