Companii responsabile față de mediu și oameni

Decathlon reduce emisiile de CO2, stimulând în același timp creșterea veniturilor în 2023

Gigantul mondial al articolelor sportive Decathlon Group a încheiat anul 2023 cu o creștere a veniturilor de 4,4% și cu o reducere de 10% a emisiilor absolute de carbon, în ciuda incertitudinilor globale actuale, scrie publicația Just Style.

Directorul executiv al Decathlon, Barbara Martin Coppola, a declarat că reducerea puternică a emisiilor de CO2 a companiei „este o prioritate absolută pentru Decathlon, ca parte a angajamentului nostru de a ne păstra locul de joacă comun”.

Martin Coppola a subliniat că întreprinderile globale au operat în circumstanțe fără precedent în 2023 și a adăugat: „La Decathlon am ales să folosim acest moment pentru a acționa și pentru a ne transforma. Am așezat mulți piloni pentru viitor și sunt mulțumit de rezultatul pe care l-am obținut (…)”

Rezultatele de mediu ale Decathlon pentru anul 2023

Decathlon a declarat că a colaborat cu partenerii industriali pentru a decarboniza procesele și a promova modele de afaceri circulare. Compania a spus că obiectivele sale cheie sunt aliniate la Acordul de la Paris, iar standardul Net Zero a ghidat eforturile de sustenabilitate ale companiei.

  • Decathlon a obținut o reducere cu 10% a emisiilor absolute de CO2 (domeniile 1, 2 și 3) în comparație cu anul precedent
  • 86,2% din energia electrică consumată a provenit din surse regenerabile
  • Produsele cu design ecologic au constituit 39% din totalul vânzărilor
  • Vânzările circulare au crescut cu 27% față de anul precedent, ajungând la 420 milioane de euro (453,5 milioane de dolari)
  • Peste 1,02 milioane de produse second-hand vândute
  • 2,78 milioane de produse au fost reparate pe parcursul anului
  • 1.421 de acțiuni de conștientizare pe tema dezvoltării durabile
  • 95.000 de persoane implicate în evenimente legate de dezvoltarea durabilă

Rezultatele economice ale Decathlon în 2023

Compania a raportat, printre altele:

  • o creștere de 4,4% a veniturilor față de anul precedent, ajungând la 15,6 miliarde de euro (16,84 miliarde de dolari).
  • Vânzările digitale au reprezentat 17,4% din veniturile totale ale grupului – o creștere de 0,7% față de 2022
  • Prezența sa globală: 78 de teritorii
  • Decathlon a vândut 1,19 miliarde de produse în 1.749 de magazine în 2023
Share this article
Prev Post

Investigație Greenpeace. Pădurile naturale din România ajung mobilă în 13 țări europene

Next Post

Proiectul TRANSAVIA „De la Bob la Furculiță și Înapoi”, premiat pentru Inovație în Sustenabilitate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next