Companii responsabile față de mediu și oameni

HugBins. McDonald’s lansează în România coșurile care se îmbrățișează, pentru a încuraja păstrarea unui mediu curat

Premier Restaurants România, operatorul restaurantelor McDonald’s în România, anunță lansarea unei noi inițiative ecologice și de sustenabilitate, HugBins, cu îndemnul „Îmbrățișează inițiativele bune!”, pentru educarea și încurajarea clienților să recicleze ambalajele folosite.

Coșurile de gunoi, care se îmbrățișează reciproc într-un design unic și emoțional, sunt special create pentru colectarea selectivă a deșeurilor și amplasate în incinta unor restaurante McDonald’s din România.

Acestea au fost introduse pentru început în 20 de restaurante din mai multe orașe ale țării, printre care București, Bragadiru, Oradea, Arad, Timișoara, Iași, Sibiu, Constanța, Brașov, Târgu Jiu, Drobeta Turnu-Severin, Târgoviște, Focșani și Piatra Neamț.

„Protejarea mediului înconjurător este nu doar o responsabilitate, ci și o oportunitate pentru noi toți de a contribui la o schimbare în bine. Încurajând colectarea selectivă a deșeurilor prin acest nou proiect de comunicare – HugBins –  ne dorim să facem un pas mai aproape spre un viitor mai bun, lucru care ne motivează să găsim soluții inovatoare și inițiative cu impact pozitiv, care vizează reducerea cantității de ambalaje utilizate în restaurantele noastre.” a declarat Elena Goți, Communications Director, Premier Restaurants România.   

În prezent, 60% dintre restaurantele McDonald’s dispun de coșuri speciale pentru colectarea selectivă a deșeurilor, iar HugBins vin în completarea acestora, pentru a atrage atenția asupra importanței păstrării unui mediu curat.

Mai mult, în 2022, compania a ajuns la un procent de 95% în utilizarea ambalajelor provenite din surse regenerabile, reciclate sau certificate, iar la finalul anului 2023, McDonald’s a înlocuit toate tăvile din restaurantele din România cu tăvi din plastic 100% reciclat.

Obiectivul companiei este ca până în anul 2025, 100% din ambalajele folosite în restaurante să fie realizate din materiale surse regenerabile, reciclate sau certificate.

Share this article
Prev Post

6 din 10 români sunt dispuși să achiziționeze un smartphone recondiționat

Next Post

Clarfon și Asociația CSR Nest marchează Ziua Mondială a Auzului prin plantarea a 1.450 de stejari în cadrul campaniei „Un Pacient Protezat. Un Copac Plantat”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next