Kaufland România a continuat și în această vară să investească în proiecte de mediu, sociale și de susținere a comunităților, bugetul alocat acestora în intervalul iunie – august fiind de peste 2.870.000 euro.
În ceea ce privește acțiunile de protecție a mediului, în vara aceasta Kaufland a fost prezent la festivaluri și evenimente mari din România, în calitate de partener și susținător al colectării selective – Festival du Bonheur, Nostalgia, Rocanotherworld, Neversea, Artmania, Deep Forest, UNTOLD, Comic Con.
În total, au fost strânse la aceste evenimente peste 15 tone de ambalaje, iar participanții care s-au implicat în colectarea ambalajelor folosind infrastructurile puse la dispoziție de retailer au fost răsplătiți cu premii și surprize.
„Turism fără deșeuri” este o campanie națională aflată încă în derulare, prin care Kaufland și Asociația Act for Tomorrow invită turiștii și locuitorii orașelor să se alăture unui parcurs către o Românie mai verde și mai curată. Prin această campanie, voluntari din toate colțurile țării curăță deșeurile aruncate în mod iresponsabil în mijlocul naturii, pentru a reda farmecul zonelor turistice din România.
De asemenea, vara lui 2022 a marcat lansarea unei noi ediții a programului ecologic „Acționăm pentru Ape!”, dezvoltat de retailer împreună cu Act for Tomorrow. Astfel, 11 picturi murale 3D realizate de elevi cu vopsea purificatoare și infrastructuri de colectare a deșeurilor în formă de animale marine gigant amplasate pe plaja Reyna din Constanța au deschis sezonul estival 2022.
Kaufland România a continuat, de asemenea, să susțină programele de finanțare În Stare de Bine și Start ONG în cadrul cărora au fost lansate apeluri pentru proiecte comunitare propuse de organizații neguvernamentale și instutuții de învățământ. Peste 90 ONG-uri au avut astfel șansa unei finanțări pentru derularea de proiecte de resposnabilitate socială cu impact pozitiv în comunitățile din care fac parte.