Companii responsabile față de mediu și oameni

Kaufland a lansat primul proiect editorial de educație ecologică pentru copii, în colaborare cu scriitoarea Ioana Chicet-Macoveiciuc

Kaufland România a lansat în colaborare cu scriitoarea și bloggerul de parenting Ioana Chicet-Macoveiciuc și Didactica Publishing House primul proiect editorial de educație ecologică pentru cei mici. Cele două cărți susținute de Kaufland, „Ema și Eric au grijă de natură” și „Planeta e casa noastră”, se adresează copiilor de 2-3 ani și 3-7 ani, și explică, într-un limbaj simplu și antrenant, conceptele de reciclare și colectare selectivă.

„La fel cum problema deșeurilor nu a apărut de ieri, de azi, nici rezolvarea nu va veni peste noapte. Ideea acestui proiect inedit este simplă – o societate sănătoasă are la bază generații educate în spiritul sustenabilității, al grijii față de natură. Preșcolarii sunt cei mai deschiși în ceea ce privește asimilarea și internalizarea de informații și comportamente noi, sănătoase, care se mențin pe termen lung. Copiii învață cel mai repede, dacă au parte de sprijin și explicații potrivite vârstei lor. Suntem recunoscători partenerilor, datorită cărora demersul nostru de a investi în educația copiilor se concretizează.”, a declarat Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.

Proiectul editorial are și o componentă socială și de formare: cele două cărți pentru copii vor ajunge prin intermediul Caravanei OvidiuRO în 500 de grădinițe din București și județele Brașov, Cluj, Iași și Timiș. Fiecare grădiniță va primi câte un pachet cu 10 seturi de cărți și 10 board game-uri despre eco-obiceiuri, care vor fi folosite la ore ca suport pentru activitățile de reciclare. Cadrele didactice din cele 500 de grădinițe vor participa la 5 sesiuni de training cu ateliere de literație și de ecologie, susținute de Asociația OvidiuRO și Asociația SNK.

Titlurile vor fi disponibile în întreaga rețea de magazine Kaufland România, iar în perioada 12.10-18.10.2022 clienții pot primi un voucher de 10% reducere pentru achiziționarea cărților, dacă vor veni cu 5 recipiente (PET-uri, sticle sau doze de aluminiu) la centrele de colectare selectivă din parcările magazinelor.

În 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate proiectele de responsabilitate sociale ale companiei, cele mai multe dintre ele fiind derulate în parteneriat cu organizații neguvernamentale cu impact regional sau național.

Share this article
Prev Post

Ateliere fără Frontiere organizează un curs gratuit pentru ONG-urile din București pe tema dezvoltării durabile și economiei circulare

Next Post

Amazon.com va investi peste 1 miliard de euro în achiziția de furgonete și camioane electrice pentru operațiunile din Europa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next