Companii responsabile față de mediu și oameni

Nestlé România reia plantările pentru extinderea Pădurii de Miere cu implicarea românilor care cumpără Nescafé

În noiembrie 2022, Nestlé România a lansat Pădurea de Miere prin plantarea, în parteneriat cu Asociația Mai Mult Verde, a 20.000 de puieți de salcâm în Comuna Mârșa din județul Giurgiu, sub umbrela pilonului de sustenabilitate “Nestlé for a Waste Free World”.

Puieții de salcâm au fost plantați pe o suprafață de 4 hectare, iar plantația este de așteptat să devină o importantă sursă de polen pentru albine.

Anul acesta, Nestlé România reia campania de cause-related marketing pentru extinderea Pădurii de Miere și a da o mână de ajutor apicultorilor din zonă, creându-le un areal propice pentru familiile lor de albine.

Fiecare român poate contribui în mod direct la susținerea acestui proiect cumpărând produse Nescafé.

Pentru fiecare participant, Nestlé România și echipa Nescafé vor planta câte un puiet de salcâm în Pădurea de Miere.

Campania este organizată și se desfășoară pe întreg teritoriul Romaniei, în conformitate cu acest Regulament, în perioada 02.10 – 12.11.2023, în toate magazinele fizice si online care comercializează produse participante.

Clienții care se implică în campanie pot câștiga prin tragere la sorți premii atractive:

  • 1 x Marele Premiu – Fiat 500 Hybrid Dolcevita hatchback, culoare roșie, se va acorda câștigătorului în București;
  • 6 x Telefon Mobil Samsung Galaxy S23, Dual SIM, 8GB RAM, 256GB, 5G, Phantom Black, se va trimite prin curier;
  • 42 x Premiu zilnic în bani în valoare de 500 de lei – prin trageri electronice la sorți, pe baza unui program cu distribuție aleatorie.

Accesează informații suplimentare și regulamentul campaniei

Share this article
Prev Post

BASF Innovation Hub 2023 așteaptă soluții inovative pentru un viitor sustenabil

Next Post

ECOTIC lansează o nouă ediție a programului Școala Ecoterrienilor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next