Companii responsabile față de mediu și oameni

Noile ambalaje ale ciocolatei Cadbury au coduri QR cu mesaje de reciclare și sustenabilitate

Mondelēz International a anunțat lansarea Snacking Right, o nouă platformă digitală adaptată pentru telefonul mobil pentru fanii Cadbury din Australia.

Accesibilă prin intermediul codurilor QR de pe ambalaj, Snacking Right oferă informații actuale privind reciclarea și eliminarea ambalajelor, precum și detalii privind angajamentul companiei față de ceea ce descrie ca fiind snacking conștient și aprovizionare durabilă.

Codurile QR au apărut progresiv în toată gama de ciocolată Cadbury începând cu luna iulie, conceptul urmând să se extindă pentru a include și alte mărci și produse în viitor.

Snacking Right include, de asemenea, informații despre binecunoscuta ciocolată cu lapte Cadbury Dairy Milk, cu un ambalaj reciclat în proporție de 30%, precum și despre eforturile companiei de susținere a unei economii circulare a ambalajelor.

Președintele Mondelēz International pentru Australia, Noua Zeelandă și Japonia, Darren O’Brien, a declarat: „Obiectivul nostru este de a construi o companie de snacking mai sustenabilă în Australia, oferind consumatorilor informații clare despre reciclare și eliminare a deșeurilor. (…) Snacking Right este propria soluție digitală a Mondelez pentru a implica consumatorii în ceea ce privește progresul nostru în materie de sustenabilitate și a modului în care putem juca cu toții un rol în reducerea impactului nostru asupra mediului.”

Pe platforma Snacking Right este, de asemenea, evidențiat și angajamentul Mondelēz International față de aprovizionarea sustenabilă.

Clienții Cadbury pot afla mai multe informații despre familiile de fermieri furnizori de lapte proaspăt. Unul dintre fermierii promovați este Darren Fielding, care crește împreună cu familia 320 de vaci din rasa Holstein Friesen în nord-vestul Tasmaniei. „Cu codul QR acum pe ambalaj, australienii pot afla puțin mai multe despre noi, despre istoria noastră și despre rolul pe care îl jucăm în crearea unor produse atât de emblematice.” spune Fielding.

Platforma oferă, de asemenea, informații despre Cocoa Life, programul de aprovizionare durabilă cu cacao al Mondelēz International.

Versiunea desktop poate fi accesată aici.

Share this article
Prev Post

Ziua Mondială a Mediului 2024 va fi găzduită de Arabia Saudită. Republica Coreea și-a asumat rolul de gazdă în 2025

Next Post

Germania oprește programul de subvenționare a stațiilor domestice alimentate cu energie solară de încărcare a vehiculelor electrice

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next