Companii responsabile față de mediu și oameni

Pentru Radisson Blu Bucureşti, „confortul poate fi responsabil”

Radisson Blu Bucureşti lansează inițiativa RESPONSIBLE °COMFORT, un nou pas către un business sustenabil, după ce la începutul anului devenea primul hotel din România cu energie 100% regenerabilă.

Pe parcursul ultimelor luni, compania a investit în instalarea de echipamente și soluții tehnologice de ultimă generație care permit optimizarea consumului de resurse și energie.

Investiția în valoare de 2,1 milioane de euro facilitează adoptarea unor măsuri concrete, în linie cu angajamentele de sustenabilitate ale grupului hotelier, care au ca obiectiv atingerea pragului de emisii zero net până în 2050, la nivel mondial.

Investițiile au vizat instalarea de noi echipamente de refrigerare, performante și mai eficiente din punct de vedere energetic, eficientizarea sistemului de încălzire prin instalarea de boilere super performante și pompe de distribuție, precum și optimizarea sistemului de control al temperaturii în camere și spațiile publice din interiorul complexului hotelier.

„Ne continuăm misiunea de a le oferi oaspeților cele mai înalte standarde de calitate, însă știm că ne putem bucura de deplin confort, acționând totodată cu mai mult respect față de resursele planetei. Prin gesturi aparent mici, cu toții putem contribui la un viitor mai bun, mai ales în contextul actual, când acționa în mod responsabil a devenit nu doar o prioritate, ci și o necesitate”, spune Sonja Dive-Dahl, Directorul General al Hotelului Radisson Blu & Park Inn by Radisson Hotel & Residence București.

„Investim continuu în reducerea amprentei pe care o avem asupra mediului înconjurător, fie că vorbim de tehnologii şi sisteme avansate care ne asigură eficienţa energetică pe termen lung, fie de măsuri care pornesc de la simpla conştientizare a faptului că e nevoie să ne implicăm cu toţii, constant, astfel încât impactul să fie cât mai prietenos cu mediul. Le mulţumim oaspeților care ni se alătură în acest demers şi vom continua să le oferim cadrul perfect să se bucure, responsabil, de tot ceea ce Radisson Blu are de oferit.” declară Timo Obalek, Hotel Manager Radisson Blu & Park Inn by Radisson Hotel & Residence.

În 2022, Radisson Blu a reînnnoit certificarea Green Key, obținută în urmă cu 9 ani, ca o garanție a faptului că își desfășoară activitatea prin respectarea unor criterii stricte în ceea ce privește consumul de apă, energie, managementul deșeurilor, precum și prin respectarea normelor de curățenie și educație în materie de sustenabilitate pentru personal, oaspeți și furnizori.

Share this article
Prev Post

Ce măsuri a luat Auchan România pentru scăderea consumului energetic al companiei cu 20%

Next Post

Platforma de mediu pentru București finanțează 4 proiecte pentru crearea de spații verzi urbane

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read next