Lansată la începutul lunii aprilie 2022, campania Philips România, „Plantăm Împreună”, prin care compania s-a angajat să planteze un copac pentru fiecare comandă online de peste 250 de lei, a contorizat 6000 de comenzi cu această valoare înregistrate pe philips.ro.
Campania se desfășoară până pe 30 septembrie a.c., iar Philips se așteaptă să contribuie în parteneriat cu Viitor Plus – Adoptă un copac la împădurirea a 8.000 de puieți pe o suprafață de peste 1.5 hectare, din sudul României.
Copacii vor fi plantați în toamna lui 2022 în comuna Apele Vii, județul Dolj, pe un teren cu risc de deșertificare. După plantarea propriu-zisă, se vor realiza lucrări de îngrijire, pentru o perioadă de 3-7 ani, până când pădurea va crește independentă.
Definiție
Cause-related marketing este o strategie de asociere a unei companii sau a unui brand comercial cu o cauză comunitară, în care donațiile corporate depind de un prag impus al volumului vânzărilor.